دانلود مجموعه جدید والپیپرهای موبایل با کیفیت و رزولوشن بسیار بالا


دانلود مجموعه جدید والپیپرهای موبایل با کیفیت و رزولوشن بسیار بالا

مجموعه جدیدی از والپیپرهای موبایل را برای شما گرد هم آورده‌ایم. این تصاویر پس زمینه موبایل دارای کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی هستند، به همین دلیل می‌توان آن‌ها را بر روی نمایشگر پرچمداران، دستگاه‌های میان رده و حتی پایین رده استفاده کرد. برای دانلود جدیدترین والپیپرهای موبایل به انتهای مطلب مراحعه کنید. طبق روال همیشگی،...

مجموعه جدیدی از والپیپرهای موبایل را برای شما گرد هم آورده‌ایم. این تصاویر پس زمینه موبایل دارای کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی هستند، به همین دلیل می‌توان آن‌ها را بر روی نمایشگر پرچمداران، دستگاه‌های میان رده و حتی پایین رده استفاده کرد. برای دانلود جدیدترین والپیپرهای موبایل به انتهای مطلب مراحعه کنید.

طبق روال همیشگی، مجموعه‌ای جدید از والپیپرهای موبایل را برایتان قرار داده‌ایم که مجددا دارای رزولوشن بسیار بالایی بوده و برای استفاده بر روی صفحه نمایش پرچمدارانی همچون سونی اکسپریا ایکس زد 2، ال جی جی 7 تینکیو، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس، گوگل پیکسل 2 ایکس ال و دیگر پرچمداران مناسب هستند.

همچنین بخوانید:

دانلود والپیپرهای موبایل تاریک مخصوص نمایشگرهای OLED و AMOLED

افزایش رزولوشن، افزایش کیفیت، تغییر نسبت ابعاد تصویر و زیاد شدن تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی های هوشمند سبب شده پیدا کردن والپیپر مناسب برای آن‌ها دشوار شود، به همین دلیل کاربران اغلب از والپیپرهای پیش‌فرض موجود در رابط کاربری گوشی استفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید:

دانلود والپیپرهای موبایل باکیفیت مخصوص پرچمداران

با توجه به همین نیاز هر ماه مجموعه‌ای از بهترین تصاویر پس زمینه موبایل را به منظور دانلود برایتان قرار می‌دهیم. مزیت این دسته از والپیرهای موبایل، کیفیت بسیار بالای آن‌هاست، به همین دلیل هر گوشی با توجه به مشخصات فنی نمایشگرش بیشترین استفاده را از آن‌ها خواهد برد. در ادامه تعدادی از این عکس های پس زمینه موبایل را درون گالری برایتان قرار می‌دهیم.

دانلود جدیدترین سری والپیپرهای موبایل

دانلود
#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی