معاون فرماندار و بخشدار جدید گنبدکاووس معرفی شدند


معاون فرماندار و بخشدار جدید گنبدکاووس معرفی شدند

گنبدکاووس - ایرنا - سومین معاون فرماندار ویژه گنبدکاووس با عنوان معاونت برنامه ریزی و توسعه و سرپرست جدید بخشداری بخش مرزی داشلی برون این شهرستان با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز شنبه در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، 'سیدناصر باقری' که پیش از این در حوزه ستادی استانداری گلستان مشغول فعالیت بوده، به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه گنبدکاووس معرفی شد.
فرمانداری ویژه گنبدکاووس پیش از این دارای دو معاونت سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی و امور عمرانی بود که معاونت دوم به دو قسمت برنامه ریزی و توسعه و امور عمرانی تقسیم شد و از این پس فرمانداری ویژه این شهرستان دارای سه معاونت است.
همچنین در این مراسم با تکریم از حمید سالمی بخشدار قبلی بخش مرزی دشلی برون گنبدکاووس، 'حاجی نظر شیرمحمدلی' که سابقه عضویت در دوره چهارم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس را در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست جدید این بخشداری معرفی شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم امام جمعه گنبدکاووس، امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون و فرماندار ویژه این شهرستان هر کدام درسخنان جداگانه با بیان اینکه تغییر مدیران در سیستم اداری امری طبیعی است، از تلاش بخشدار سابق بخش داشلی برون قدردانی و به بخشدار جدید و نیز معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ویژه تبریک گفتند.
این سه مقام مسئول در سخنان خود خدمت به مردم را مهمترین وظیفه مسئولان دانسته و برلزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها در انجام بهتر وظایف و خدمت به مردم و نیز بهره مندی از فضایل ماه مبارک رمضان بویژه شب های قدر و حضور پرشور درمراسم 14 و 15 خرداد امسال تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، سیدناصر باقری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرماندار ویژه و حاجی نظر شیرمحمدلی سرپرست جدید بخشداری داشلی برون گنبدکاووس نیز در سخنانی، آمادگی خود را برای خدمت به مردم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود اعلام کردند.
حمید سالمی بخشدار قبلی بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس نیز در مراسم تکریم خود از همراهی و همکاری همه مدیران، ائمه جمعه و معتمدان درمدت سه سال و 6 ماه روز تصدی سمت بخشداری قدردانی کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان واقع است و بخش مرزی داشلی برون آن با 3800 کیلومتر مربع بزرگترین بخش در این استان به شمار می رود، گمرک و پایانه مرزی، 145 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان، راه آهن، بازارچه مرزی، سه تالاب بین المللی، بقعه ملاعلی عطا دانشمند از جمله ظرفیت های این بخش مرزی است.
/3039/1860

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها