آخرین بروز رسانی همراه بانک مسکن


آخرین بروز رسانی همراه بانک مسکن

همراه بانک مسکن که به اختصار هیبنا نامیده می‌شود، سامانه ای است که به مشتریان این بانک این امکان را می دهد که با ثبت نام در شعبه و نصب این سامانه بر روی گوشی تلفن همراه خود میتوانند از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کنند. به عبارت ساده تر یکی از راه های ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان بانک، همراه بانک مسکن است که به طور 24...

همراه بانک مسکن که به اختصار هیبنا نامیده می‌شود، سامانه ای است که به مشتریان این بانک این امکان را می دهد که با ثبت نام در شعبه و نصب این سامانه بر روی گوشی تلفن همراه خود میتوانند از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کنند.

به عبارت ساده تر یکی از راه های ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان بانک، همراه بانک مسکن است که به طور ۲۴ ساعته میتوان از خدمات متعدد این نرم افزار استفاده کرد.

بیشتر بخوانیم: جزییات دریافت دوباره وام مسکن توسط زوجین

آخرین بروز رسانی همراه بانک مسکن

امکانات همراه بانک مسکن

۱- امکان انتقال وجه به کارت های عضو شتاب

۲- امکان ثبت کارت و حساب های پرکاربرد جهت استفاده از سرویس های انتقال وجه کارتی و حسابی

۳- کپی کردن رمز شارژ در هنگام خرید کارت شارژ تلفن همراه خطوط اعتباری

۴- پرداخت قبوض خدماتی با استفاده از دوربین تلفن همراه جهت خواندن بارکد قبض

۵- ثبت، مشاهده، گزارش گیری و غیرفعال‌سازی حواله منظم، امکان اخذ اطلاعات، مانده گیری، شارژ، مسدود، غیرفعال کردن و انتقال شارژ برچسب الکترونیکی عوارض راهداری، تغییر رمز حساب، امکان انجام عملیات بانکی پایا و ساتنا از طریق خدمات حسابی و نیز مشاهده صورتحساب سه شارژ آخر، سه قبض آخر، سه گردش آخر، سه انتقال آخر، واریز یارانه ها و ۳۰ گردش آخر

۶- امکان مشاهده صورت وضعیت تسهیلات خود و میزان مانده بدهی را از طریق همراه بانک با استفاده از همراه بانک مسکن

همچنین در راستای توسعه و افزایش کارایی عملکرد درگاه های پرداخت غیر حضوری و برای ارتقا ملزومات امنیتی، بروز رسانی جدید همراه بانک مسکن که شامل فایل نصبی این برنامه بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که مراحل آزمایشی را طی کرده، اکنون آماده بهره برداری و قابل ارائه به مشتریان بانک مسکن است.

در این نسخه نیز مانند نسخه های قبلی همراه بانک مسکن از طریق وب سایت بانک به آدرس www.bank-maskan.irدر بخش بانکداری الکترونیک، بخش سامانه ها و گزینه سامانه همراه بانک مسکن در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

در این نگارش علاوه بر ارتقاء الزامات امنیتی، اشکال عدم امکان انتقال وجه شتابی برای کارت‌های دارای تاریخ انقضاء سال ۱۴۰۰ در گوشی های آندرویدی مرتفع شده است.

لازم به ذکر اسـت که این نگارش صرفا مخصوص گوشی های اندروید بوده و گوشی های دارای سیستم عامل iOS وwindowsphone نیازی به بروز رسانی ندارند.

در نهایت بانک مسکن از هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده مشتریان به منظور بهینه‌سازی و توسعه عملکرد سامانه همراه بانک استقبال می‌کند.
انتقال حواله - بانک مسکن - بانکداری الکترونیکی - همراه بانک - همراه بانک مسکن - پرداخت قبوض با استفاده از همراه بانک - گوشی اندروید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !