کنایه تند مدیرعامل سایپا به 2 باشگاه مطرح ؛ ثابت کردیم با پول نمی‌ شود موفقیتی به دست آورد!


رضا درویش در مورد اینکه چرا باشگاه سایپا هنوز اقدامی در مورد جذب بازیکن انجام نداده است؟ اظهار داشت: ما هم بیکار نیستیم و فردا علی دایی لیست خرید و خروجی باشگاه را تحویل باشگاه خواهد داد تا انشالله در مورد آن اقدامات لازم را انجام دهیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا ادامه حضور دایی در سایپا قطعی شده است...

درویش : ما در حد توانمان بازیکن جذب خواهیم کرد ؛ مثل برخی باشگاه‌ ها پولدار نیستیم!

کنایه تند مدیرعامل سایپا به ۲ باشگاه مطرح ؛ ثابت کردیم با پول نمی‌ شود موفقیتی به دست آورد!

نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۳
کنایه تند مدیرعامل سایپا به 2 باشگاه مطرح ؛ ثابت کردیم با پول نمی‌ شود موفقیتی به دست آورد!

درویش: ما در حد توانمان بازیکن جذب خواهیم کرد و مثل برخی باشگاه‌ها پولدار نیستیم. باشگاهی را سراغ دارم که فصل پیش ۷۵ میلیارد هزینه کرده و باشگاه‌های ۴۰ میلیاردی هم داشته‌ایم. به هر حال ما با بازیکنان جوان و درایت کادرفنی‌مان نتیجه گرفتیم و ثابت کردیم با پول نمی‌شود موفقیتی به دست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا درویش در مورد اینکه چرا باشگاه سایپا هنوز اقدامی در مورد جذب بازیکن انجام نداده است؟ اظهار داشت:

ما هم بیکار نیستیم و فردا علی دایی لیست خرید و خروجی باشگاه را تحویل باشگاه خواهد داد تا انشالله در مورد آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ادامه حضور دایی در سایپا قطعی شده است یا اینکه احتمال حضور او در تیم ملی بعد از جدایی کارلوس کی‌روش، وجود دارد یا نه؟ یادآور شد:

طبیعی است که مربی خوب همیشه با پیشنهادهای خوبی مواجه شود اما دایی با باشگاه سایپا قرارداد دارد و خودش به ما اعلام کرده که به تعهدش در قبال باشگاه عمل خواهد کرد. ما نگرانی از این بابت نداریم و دایی نیز فردا با حضور در باشگاه کارش را برای فصل آینده با ارائه لیست خود آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که آیا بعد از جدایی علی قلی‌زاده از سایپا این تیم احتمال دارد بازیکن دیگری را از دست بدهد؟ گفت:

نه فقط قلی‌زاده از جمع ما جدا شده و تا آنجا که می‌دانم اکثر نفرات تیم با باشگاه قرارداد دارند، البته باید دید نظر علی آقا چیست و او هر بازیکنی را نخواهد به وی رضایت‌نامه خواهیم داد.

درویش بابیان اینکه هنوز کارخانه سایپا بودجه فصل آینده این تیم را مشخص نکرده راجع به حضور فعال برخی تیم‌های صنعتی در فصل نقل و انتقالات، تصریح کرد:

ما در حد توان‌مان بازیکن جذب خواهیم کرد و مثل برخی باشگاه‌ها پولدار نیستیم. باشگاهی را سراغ دارم که فصل پیش ۷۵ میلیارد هزینه کرده و باشگاه‌های ۴۰ میلیاردی هم داشته‌ایم. به هر حال ما با بازیکنان جوان و درایت کادرفنی‌مان نتیجه گرفتیم و ثابت کردیم با پول نمی‌شود موفقیتی به دست آورد.

وی در واکنش به این موضوع که آیا با پیشنهادات میلیاردی که به برخی بازیکنان آزاد لیگ برتری شده، باشگاه سایپا می‌تواند بازیکنان مدنظر دایی را جذب کند؟ تصریح کرد:

دایی قطعا شرایط باشگاه را درک خواهد کرد و بر اساس بودجه‌ای که در اختیار داریم او خواسته‌هایش را مطرح می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ارتباط با اینکه پرسپولیس قصد دارد تحت هر شرایطی مهدی ترابی را به خدمت بگیرد، اضافه کرد:

پرسپولیس هنوز پیشنهاد رسمی برای جذب ترابی به ما نداده اما در مورد جدایی این بازیکن یا هر بازیکن دیگری دایی تصمیم گیرنده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : اخبار سایپا, جدیدترین مصاحبه رضا درویش, دایی سرمربی سایپا, رضا درویش, مدیرعامل باشگاه سایپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...