بررسی عملکرد Far Cry 3: Classic Edition بر روی کنسول‌های میان نسلی


بررسی عملکرد Far Cry 3: Classic Edition بر روی کنسول‌های میان نسلی

به‌طور رسمی اعلام شد که نسخه بازسازی شده بازی Far Cry 3 بر روی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو با 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1440p اجرا می‌شود. نسخه بازسازی شده بازی Far Cry 3 با نام Far Cry 3: Classic Edition، به عنوان بخشی از Season Pass بازی Far Cry 5 منتشر می‌شود و قرار است در آینده به...

به‌طور رسمی اعلام شد که نسخه بازسازی شده بازی Far Cry 3 بر روی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو با 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1440p اجرا می‌شود.

نسخه بازسازی شده بازی Far Cry 3 با نام Far Cry 3: Classic Edition، به عنوان بخشی از Season Pass بازی Far Cry 5 منتشر می‌شود و قرار است در آینده به عنوان بازی‌ای جداگانه نیز عرضه شود. این بازی توسط کانال VGTech در یوتیوب مورد بررسی گرافیکی قرار گرفت و به نتایج جالبی دست یافت. به‌نظر می‌رسد که یوبی‌سافت تصمیم گرفته بین کنسول‌ها فرقی نگذارد.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

طبق تحقیق VGTech، نسخه بازسازی شده بازی Far Cry 3 با 30 فریم بر ثانیه در تمامی کنسول‌ها اجرا می‌شود و کسر در فریم در ایکس‌باکس وان ایکس کمتر اتفاق می‌افتد. نسخه ایکس‌باکس وان بازی را با کیفیت 900p و نسخه پلی‌استیشن 4 بازی را با کیفیت 1080p اجرا می‌کند، در حالی که نسخه‌های ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو بازی دارای کیفیت 1440p طبیعی هستند. تنها فرق بین آن‌ها این است که نسخه پلی‌استیشن 4 پرو از تصحیح فرکانس پس از پردازش استفاده می‌کند در حالی که سایر پلتفرم‌ها چنین قابلیتی ندارند.

قفل کردن این چنین کیفیت بازی به‌نظر عجیب است، به‌خصوص با توجه به اینکه عناوین زیادی را دیدیم که توسعه‌دهندگان در نسخه‌های ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن پرو چه در رزولوشن، افکت و یا فریم ریت بالاترین حد کیفیت را انتخاب کردند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بررسی عملکرد Far Cry 3: Classic Edition بر روی کنسول‌های میان نسلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا