سلفى «گلشیفته فراهانى» در کنار برادرش و شباهت آنها به هم


گلشیفته فراهانى که هم اکنون ساکن کشور فرانسه می باشد متولد سال 1362 در تهران است و نام اصلی او در شناسنامه اش رهاورد است. او در یک خانواده هنرمند بزرگ شده است و همه خانواده او اهل هنر هستند. خواهر او شقایق فراهانی بازیگراست و برادر او آذرخش در حرفه موسیقی فعالیت می کند. گلشیفته با فیلم درخت گلابی در سال 1376 وارد دنیای بازیگری شد . گلشیفته در...

گلشیفته فراهانى که هم اکنون ساکن کشور فرانسه می باشد متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است و نام اصلی او در شناسنامه اش رهاورد است. او در یک خانواده هنرمند بزرگ شده است و همه خانواده او اهل هنر هستند. خواهر او شقایق فراهانی بازیگراست و برادر او آذرخش در حرفه موسیقی فعالیت می کند. گلشیفته با فیلم درخت گلابی در سال ۱۳۷۶ وارد دنیای بازیگری شد . گلشیفته در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد و نواختن پیانو را نیز وارد است. در ادامه تصویری از گلشیفته فراهانى و برادرشآذرخش را می بینید.

گلشیفته فراهانى و برادرش آذرخش

سلفى «گلشیفته فراهانى» در کنار برادرش و شباهت آنها به همگلشیفته فراهانى و برادرش در کنارهم

درمورد گلشیفته فراهانى بیشتر بدانید

گلشیفته فراهانی در مصاحبه جدیدش راجب برهنه شدنش به گفتگو پرداخت ! و ابزار ندامت و پشیمانی کرد,گلشیفته فراهانی در مصاحبه با خبرنگار “فرانس اینتر” زمانی که از وی درباره برهنگی گلشیفته فراهانی جلو دوربین سوال شد، در توجیه رفتار غیراخلاقی و ناشیانه خود گفت، آن زمان خیلی عصبانی بوده، اما دیگر چنین کارهایی نمی‌کند.

نام اصلی : رهاورد فراهانی زمینه فعالیت : سینما و تئاتر تولد : ۱۹ تیر ۱۳۶۲ والدین : بهزاد فراهانی،فهیمه رحیم‌نیا ملیت : ایرانپیشه : بازیگری، نوازندگی و خوانندگی سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تا کنون

زندگی نامه گلشیفته فراهانی با نام اصلی رهاورد فراهانی

رهاورد (گلشیفته) فراهانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‏فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‏فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.

سلفى «گلشیفته فراهانى» در کنار برادرش و شباهت آنها به همگلشیفته فراهانى بازیگر مشهور ایرانی

او چندی پیش در سریال شهریار، در نقش شاعر شهیر آذری بازی کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد ‏‏۱۳۲۳، اصلیت فراهانی (اراک) دارد و از جمله بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشور پیش و پس از انقلاب است که ‏عمری را در رادیو گذرانده و مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از ‏دانشگاه‎. D.E.A ‎علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۷ در گروه هنر ملی ‏و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۴۹ به عنوان بازیگر در فیلم “تجاوز” آغاز کرد.

نامه نیوز ، به روز نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه