تولیدات استان بوشهر معرفی می‌شود/ لزوم حمایت از تولیدکنندگان


تولیدات استان بوشهر معرفی می‌شود/ لزوم حمایت از تولیدکنندگان

بوشهر - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی گفت: تولیدات استان بوشهر معرفی می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل موسوی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی نمایشگاه تولیدات داخلی اظهار داشت: امسال به نام سال حمایت از تولید داخلی نامگذاری شده است و باید برای تحقق این شعار مهم تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد، تصریح کرد: تولیدات استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای ارائه در بازار و همچنین صادرات هستند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بر لزوم معرفی تولیدات استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: در همین راستا نمایشگاه تولیدات استان برای معرفی و نشان‌دادن توانمندی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات استان بوشهر از چهارم تا هشتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به ارائه تولیدات واحدهای فعال در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و آبزی‌پروری، صنایع دستی، فناوری و صنوف تولیدی و خدماتی استان بوشهر بیان کرد: از همه مردم برای حضور در این نمایشگاه دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر باید استفاده از تولیدات داخلی استان را در اولویت قرار دهند، افزود: از اهداف این نمایشگاه می‌توان به ایجاد و تقویت تحرک، نشاط عمومی و فرهنگ و توجه به توانمندی‌های داخلی اشاره کرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: از دیگر اهداف این نمایشگاه می‌توان به تشویق و ترغیب آحاد مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای خرید کالاهای تولید داخل اشاره کرد.

کد خبر 4310183

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس