اجرای برنامه های مجوز دار در دانشگاه های بوشهر حمایت می‌ شود


اجرای برنامه های مجوز دار در دانشگاه های بوشهر حمایت می‌ شود

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اجرا و برگزاری برنامه های دارای مجوز قانونی در دانشگاه های این استان حمایت می شود.

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با دبیران تشکل های دانشجویی بوشهر افزود: در این ارتباط برگزاری مشترک آیین های ملی و مذهبی توسط تشکل های دانشجویی به عنوان عاملی برای همدلی و وفاق میان آنها ضرورت دارد.
وی بیان کرد: همزبانی در تشکل های مختلف دانشجویی و ایجاد بلوغ در میان آنها از نکات مهم است که بر خلاف گذشته امروز بخوبی شاهد آن هستیم.
خورشیدی ادامه داد: یکی از راه های پیشرفت کشور وجود احزاب قانونی و فراگیر در کشور است که در این ارتباط تشکل های دانشجویی نیز به نوعی تمرین برای کار تشکیلاتی محسوب می شود.
وی با اشاره به روند تکوین تشکل های دانشجویی گفت: امروز بلوغ و رشد سیاسی و فکری در تشکل های دانشجویی بخوبی دیده می شود.
خورشیدی با تاکید بر لزوم وفاق میان تشکل های مختلف دانشجویی یادآورشد: همه ما انسان، ایرانی و مسلمان هستیم و با وجود داشتن سلیقه های متفاوت باید هدف مشترک توسعه و تعالی کشور را دنبال کنیم.
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: رویکرد دفتر سیاسی ارتباط مستمر و دوسویه با تشکل های مختلف از جمله دانشجویی است.
عادل دهدشتی افزود: ارتباط دوسویه با دانشجویان و تشکل های دانشجویی می تواند در انتقال مسائل آموزشی و صنفی دانشجویان موثر باشد.
وی ادامه داد: رویکرد دولت بر مبنای تعامل و گفت وگو با همه احزاب، تشکل ها و اقشار مختلف است و برای تحقق این هدف مهم وزیر کشور اواخر سال گذشته منشور گفت وگوی سیاسی را به استانداری ها ابلاغ کرده است.
7212/6043**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»