18 نشریه محلی در رفسنجان فعالیت می کنند


18 نشریه محلی در رفسنجان فعالیت می کنند

کرمان - فرماندار رفسنجان به فعالیت 18 نشریه محلی در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 16 هفته نامه، یک دوهفته نامه و یک ماهنامه است.


به گزارش خبرنگار مهر، علیار اسکندی نسب ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه مطبوعات رفسنجان اظهار کرد: یکی از وعده های ما به خبرنگاران و رسانه های نوشتاری شهرستان رفسنجان ایجاد خانه مطبوعات بود که امروز شاهد افتتاح آن هستیم و از پیگیریهای مجدانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در این زمینه تشکر می کنم.

اسکندری نسب تصریح کرد: باید توجه کرد ادامه و فعالیت و حفظ این مکان و دستاوردهای آن به عهده اعضای آن است که باید آن را فعال و پویا نگه دارند که می توانند انجمن صنفی خبرنگاران را نیز دنبال کنند که این انجمن نیز در رفسنجان راه اندازی شود.

وی بیان داشت: با پیگیری خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانیم اولین شهرستان استان کرمان در راه اندازی انجمن صنفی خبرنگاران باشیم و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

فرماندار رفسنجان به فعالیت ۱۸ نشریه محلی در شهرستان رفسنجان اشاره و عنوان کرد: از این تعداد ۱۶ هفته نامه، یک دوهفته نامه و یک ماهنامه است.

اسکندری نسب یادآور شد: لازمه ادامه فعالیت خانه مطبوعات بجز وحدت و انسجام بین اعضا چیز دیگری نمی تواند باشد و تشطط آرا مضر خواهد بود.

کد خبر 4309518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک