همه ما در منزل تعدادی بطری شیشه ایی و همچنین بطری های نوشابه با طرح های مختلف داریم که گاهی دور انداختن، تنها راهی خلاصی از آنها می باشد. اما دست نگه دارید؟ با کمی ابتکار و خلاقیت می توان اقدام به تزیین بطری ها نمود و این بطری های بی مصرف را تبدیل به دکوری های زیبایی نمود. اگر شما نیز به دنبال راهکارهایی بدین منظور می باشید، در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

خلاقیت در تزیین بطری با وسایل ساده :

ساخت کاردستی با بطری نوشابه و بطری های ساده یکی از جالب ترین ایده ها برای استفاده از انواع بطری می باشد، همچنین می توان اقدام به نقاشی روی بطری نمود که در این صورت نیز استفاده جالبی از بطری برای انجام تزیینات مختلف می شود. اما یکی دیگر از ایده های خلاقانه که در آن بطری های بی مصرف و دور ریختنی مورد استفاده قرار می گیرد، تزیین بطری با وسایل ساده و معمولی است. بدین منظور ابتدا سطح بطری را بشویید و تمیز کنید سپس با اسپری آن را رنگ کنید.

با این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازید

برای تزیین روی بطری می توانید از نخ کنفی، گل های پارچه ایی یا حتی گل طبیعی خشک شده، مروارید، دکمه، تور و روبان استفاده نمایید و با یکی از روش های زیر آن را تزیین نمایید.

با این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازیدتزیین ساده بطری با نخ کنفی و گل کاغذی

با این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازیدتزیین روی بطری با نخ کنف

با این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازیدتزیین ساده بطری با دکمه

با این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازیدخلاقیت با بطری شیشه ایی

می توانید قسمت هایی از سطح بطری رنگ شده را با نخ کنفی بپوشانید و سپس روی آن را با مروارید یا دکمه تزیین کنید.

با این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازیدبا این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازیدبا این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازیدبا این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازید

همانطور که مشاهده نمودید تزیین انواع بطری به سادگی انجام می گیرد و از بطری های تزیین شده می توان به عنوان دکوری یا وسایل تزیینی منزل استفاده کرد.

با این ایده های جالب به تزیین بطری های شیشه ای بپردازید

شما نیز از این ترفندها استفاده کنید و از این طریق انواع وسایل تزیینی و کاردستی با بطری را برای منزل فراهم نمایید.