کشیش صهیونیست ایرانی که از آزار هموطنان خود لذت می‌برد!


کشیش صهیونیست ایرانی که از آزار هموطنان خود لذت می‌برد!

وی از طرفداران سینه‌چاک اسرائیل بوده و مسیحیان و ارامنه نجیب مقیم کشورمان را به اتهام همکاری با شیطان[!] آماج اهانت قرار می‌دهد.

به گزارش جام نیوز، چندسالی است که مبلّغان «صهیونیسم مسیحی» از طریق تلویزیون‌های ماهواره‌ای تبشیری بینندگان فارسی‌زبان را مخاطب قرار می‌دهند.

یکی از تندروترین مبلغان صهیونیسم مسیحی که در لباس کشیش علیه اسلام و نظام اسلامی فعالیت می‌کند، فردی موسوم به «رسول حیدری» می‌باشد که بنا بر بیوگرافی منتشره‌اش، در قم متولد شده و پس از ارتداد به آمریکا گریخته است.

نامبرده از طرفداران سینه‌چاک رژیم صهیونیستی بوده و به‌شدت با جمهوری اسلامی دشمنی می‌کند؛ تا جایی‌که مسیحیان و ارامنه نجیب مقیم کشورمان را به اتهام همکاری با شیطان[!] آماج اهانت قرار می‌دهد.

وی اخیرا در شبکه "محبت" به مخاطبان خود گفته بود که دیگر دعا بی‌فایده است و هرکس که بخواهد مشکلات زندگی‌اش رفع شود یا بیمارش شفا بگیرد یا بر غول اعتیاد غلبه کند و... ابتدا باید حکومت جمهوری اسلامی را از بین ببرد!

کشیش صهیونیست ایرانی که از آزار هموطنان خود لذت می‌برد!

کشیش رسول حیدری در تازه‌ترین اظهاراتش نیز از تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران حمایت کرد و گفت: «تردیدی نیست که بازگشت تحریم‌ها موجب آزار و فشار بر مردم ایران خواهد بود، اما پرزیدنت ترامپ خوشبختانه بهترین تصمیم را اتخاذ کرده زیرا منافع کشور خود را در نظر گرفته و مثل آقای اوباما فریب نظام اسلامی را نخورده است.»

وی در ادامه لفّاظی‌های خود افزود: «الان با سیاست رک و بی‌تعارف پرزیدنت ترامپ، بهترین فرصت برای قیام و سرنگونی نظام اسلامی فراهم شده است. مردم ایران! از شما خواهش می‌کنم این فرصت را از دست ندهید!»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس