مخاطب پای تمام قسمت‌های «رهایم نکن» می‌نشیند/ سریال‌های ماهواره‌ای فقط رنگ و لعاب دارند


مخاطب پای تمام قسمت‌های «رهایم نکن» می‌نشیند/ سریال‌های ماهواره‌ای فقط رنگ و لعاب دارند

«امین تارخ» بازیگر سریال «رهایم نکن» گفت: مردم به این سریال علاقه‌مند شده‌اند و مخاطب را تا حدی با داستان درگیر کرده که تمام قسمت‌های آن را پیگیری می‌کند.

«امین تارخ» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ضمن دفاع از سریال «رهایم نکن» تأکید کرد: فیلمنامه این سریال طوری طراحی شده که مخاطب پای تمام قسمت‌های آن بنشیند و او را به فکر کردن وادارد و همین موجب بالا رفتن توقع مردم از سریال‌ها و سلیقه‌شان می شود.

وی با بیان اینکه تماشاگر ایرانی امروز بیشتر آثار نمایشی تلویزیونی مردمی را می‌پسندند گفت: باید این نکته را فهمید و دانست که هرچه تلاشمان را در زمینه ساخت چنین مجموعه‌هایی بالا ببریم مخاطب کمتر به سمت مجموعه‌های نمایشی نازل ماهواره‌ای که محتوای غیر اخلاقی نیز دارند می‌رود و همه ما در این زمینه مسئولیم.

مخاطب پای تمام قسمت‌های «رهایم نکن» می‌نشیند/ سریال‌های ماهواره‌ای فقط رنگ و لعاب دارند

بازیگر سریال «رهایم نکن»، انتخاب فیلمنامه‌های ضعیف، کارگردانان و بازیگران تازه کار و.. را از عوامل پایین آمدن سطح سریال‌های ایرانی دانست و گفت: در کشور ما سوژه و قصه کم نیست و مردم بیشتر دوست دارند این قصه‌ها را بشنوند و مسائل اجتماعی خودشان را در سریال‌ها ببینند پس باید برای ساختن سریال و فیلم برای آن‌ها از نظر متخصصان و هنرمندان بهره جست و از صرف هزینه کافی و زمان لازم برای پژوهش نیز غافل نشد.

تارخ در خصوص سریال‌های بی‌محتوای برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نیز عنوان داشت: این سریالها ظاهری فریبنده دارند و اگر سطح سلیقه مردم را پایین بیاوریم به چنین سریالهایی روی می‌آورند.

وی راز فریبندگی سریالهای ماهواره‌ای را در رنگ و لعابی دانست که در طراحی صحنه‌ها دکور، لباس و عواملی از این دست در نظر می‌گیرند و افزود: در این سریالها دکورها دم دستی نیستند، طراحی لباس به صورت تخصص از برندهای خاص است و حتی وسایل صحنه نیز به طور رایگان از شرکت‌های معروف در اختیار برنامه ساز قرار می‌گیرد اما در کشور ما در این زمینه کار نشده و برنامه ساز باید برای هرکدام از این‌ها هزینه کرده و از امکانات محدودی استفاده کند که در رنگ ولعاب یک سریال مهم است.

حاج رسول سریال «رهایم نکن» در خصوص داستان این سریال که در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود نیز گفت: در سریالی که حدود سی قسمت است نباید گره اصلی داستان زود نمایان شود بلکه باید با قصه پردازی درست و شخصیت پردازی بجا با حوصله مخاطب را برای درک گره اصلی فیلم و پیگیری آن آماده کرد و همین موضوع می‌تواند اثر پیام سریال را در ذهن ماندگار کند و فرصتی برای تحلیل مسائل طرح شده در سریال به او بدهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی