میترا شعبانیان: از عملکرد شاگردانم در مسابقات قهرمانی آسیا رضایت دارم


میترا شعبانیان: از عملکرد شاگردانم در مسابقات قهرمانی آسیا رضایت دارم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر پس از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم، آنها به رغم تجربه پایینی که داشتند اما بازی‌های خوبی را ارائه کردند.

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از سطح فنی بالایی برخوردار بود. با وجود این که این مسابقات در رده سنی زیر 17 سال برگزار می شد اما تیم ها با آمادگی و کلاس فنی بالایی دراین رقابت ها حضور داشتند. سرویس ها و سیستم دفاعی تیم ها هدفمند بودو کاملا مشخص است که تیم های دنیا روی رده های سنی پایه کار می کنند.

وی افزود: تیم ایران عملکرد خوبی در این رقابت ها داشت. به شاگردانم دراین رقابت هابه لحاظ فنی از حریفان چیزی کم نداشتند. شاید مهم ترین تفاوت تیم ایران با رقبا در کم بودن تجربه است. برخی از بازیکنان تیم ایران تاکنون تجربه بازی برون مرزی را نداشتند بااین وجود بازی های خوبی را ارائه کردند.اگر اعتماد به نفس این بازیکنان بیشتر بود شاید نتایج بهتری را کسب می کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ادامه داد: صعود دو پله ای تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا نتیجه قابل قبولی است. تعدادی از این بازیکنان در صورتی که حمایت شوندبه طورحتم در آینده جزو بهترین های ایران خواهند بود.به هرحال این بازیکنان سن زیادی ندارند. ملی پوشان حاضر در این رقابت ها متولدین سال 80 تا 82 هستند، یکی از بازیکنان تیم متولد 83 است که یکی از بهترین های تیم ایران بود.

شعبانیان یادآور شد: یکی از مشکلاتی که ما در تایلند داشتیم هوای بسیارگرم وشرجی بود. سالن تمرین بازیکنان ما نیز بسیارگرم و بدون تهویه بود. تنها سالن مسابقات شرایط استاندارد را داشت.

وی تصریح کرد: امیدوارم این تیم رها نشود. استعدادهای بسیار خوبی دراین تیم وجود دارد که در آینده می توانند به والیبال بانوان ایران کمک کنند. این بازیکنان می توانند در لیگ حضور داشته باشند و به این شکل رها نشوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی