امدادرسانی به 249 حادثه دیده در استان اردبیل


امدادرسانی به 249 حادثه دیده در استان اردبیل

اردبیل – جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طی یک ماه گذشته به بیش از 249 حادثه دیده در این استان امدادرسانی شده است.


به گزارش خبرگزاری مهر، رامین معبودی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۴۵ نفر در حوادث جاده ای، ۱۹۸ نفر در سیل و آبگرفتگی و چندین نفر در حوادث کوهستان و حوادث ساحلی دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد در ۲۴ فقره حادثه دچار حادثه دیدگی شده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مدت به ۱۶ حادثه جاده ای، چهار حادثه سیل و آبگرفتگی و دو حادثه کوهستان امدادرسانی کرده اند.

جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در این حوادث به ۲۰۱ نفر امدادرسانی شده است، ادامه داد: ۱۹۸ نفر در حوادث مربوط به سیل و آبگرفتگی، دو نفر در حوادث جاده ای و یک نفر در حادثه کوهستان امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه در این حوادث ۲۴ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: دو نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۹ نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

معبودی با بیان اینکه ۵۷ تیم عملیاتی برای امدادرسانی در این حوادث به کار گرفته شده بود، بیان داشت: این تیم ها با به کارگیری ۱۸۵ نفر نیروی امدادی و ۶۱ دستگاه آمبولانس، ست نجات، خودروی کمک دار پشتیبانی و... به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

کد خبر 4307079

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش