130 زندانی استان بوشهر در انتظار آزادی/ 30 میلیارد تومان نیاز است


130 زندانی استان بوشهر در انتظار آزادی/ 30 میلیارد تومان نیاز است

بوشهر - مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به اینکه 130 زندانی جرایم غیرعمد استان در انتظار کمک خیرین هستند، گفت: 30 میلیارد تومان برای آزادی این افراد نیاز است.


سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله در ماه مبارک رمضان شاهد مشارکت گسترده مردم نقاط مختلف کشور در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد هستیم و در استان بوشهر نیز برنامه‌های خوبی در این زمینه برگزار می‌شود.

وی حضور و مشارکت گسترده مردم در این برنامه‌ها را بیانگر حس نیکوکاری و نوع‌دوستی مردم دانست و اضافه کرد: ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر در انتظار مدد مردم برای رهایی از زندان هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: میزان بدهی این افراد ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که امیدواریم با تامین این میزان شاهد بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده باشیم.

وی بیان کرد: جشن‌های گلریزان را در ۲۵ نقطه استان برگزار می‌کنیم و در این جشن‌ها پاکت‌هایی توزیع می‌شود و دستگاه‌های پوز(پرداخت الکترونیک) داریم که کمک‌ها را جمع‌آوری کنیم.

موسوی ادامه داد: افرادی که نمی‌توانند در این جشن‌ها شرکت کنند، می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۵۲۳۸۴۱۰۰۵ بانک ملی واریز کرده و یا از طریق سامانه پرداخت موبایلی #۷۷۷۷۰۷۷*۷۸۰* پرداخت کنند.

کد خبر 4306857

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...