130 زندانی استان بوشهر در انتظار آزادی/ 30 میلیارد تومان نیاز است


130 زندانی استان بوشهر در انتظار آزادی/ 30 میلیارد تومان نیاز است

بوشهر - مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به اینکه 130 زندانی جرایم غیرعمد استان در انتظار کمک خیرین هستند، گفت: 30 میلیارد تومان برای آزادی این افراد نیاز است.


سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله در ماه مبارک رمضان شاهد مشارکت گسترده مردم نقاط مختلف کشور در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد هستیم و در استان بوشهر نیز برنامه‌های خوبی در این زمینه برگزار می‌شود.

وی حضور و مشارکت گسترده مردم در این برنامه‌ها را بیانگر حس نیکوکاری و نوع‌دوستی مردم دانست و اضافه کرد: ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر در انتظار مدد مردم برای رهایی از زندان هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: میزان بدهی این افراد ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که امیدواریم با تامین این میزان شاهد بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده باشیم.

وی بیان کرد: جشن‌های گلریزان را در ۲۵ نقطه استان برگزار می‌کنیم و در این جشن‌ها پاکت‌هایی توزیع می‌شود و دستگاه‌های پوز(پرداخت الکترونیک) داریم که کمک‌ها را جمع‌آوری کنیم.

موسوی ادامه داد: افرادی که نمی‌توانند در این جشن‌ها شرکت کنند، می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۵۲۳۸۴۱۰۰۵ بانک ملی واریز کرده و یا از طریق سامانه پرداخت موبایلی #۷۷۷۷۰۷۷*۷۸۰* پرداخت کنند.

کد خبر 4306857

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی