بیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپ


عکس های حمید صفت خواننده رپ ایرانی به همراه بیوگرافی حمید صفت Hamid Sefat قطعا این روزها که خوانندگانی روی بورس می آیند و می روند نام حمید صفت خواننده سبک رپ به گوشتان خورده. خواننده ای که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ” که متناسب با … نوشته بیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپ اولین بار در تاپ ناز پدیدار...

بیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپ

عکس های حمید صفت خواننده رپ ایرانی به همراه بیوگرافی حمید صفت Hamid Sefat

قطعا این روزها که خوانندگانی روی بورس می آیند و می روند نام حمید صفت خواننده سبک رپ به گوشتان خورده. خواننده ای که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ” که متناسب با فیلم هم بود با لباس چیریکی موزیک ویدیو آنرا هم اجرا کرد

این خواننده بعد از آن چندین آهنگ دیگر هم خواند که در آخرین آهنگ با امیر عباس گلاب خواننده تیتراژ سریال ستایش ۱ همکاریی کردند. عبارات و تکست به کار رفته در قسمت رپ این آهنگ طوری بود که تقریبا همه تکست مربوط به حمید صفت روی زبان ها افتاد

بیوگرافی حمید صفت

نام : حمید

نام خانوادگی : امیری صفت

متولد : مرداد ۱۳۷۲

محل تولد : تهران

بیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپ

حمید امیری صفت ملقب به حمید صفت در تهران متولد شده است. لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بوده . تیپ حمید صفت ایتالیایی ایرانی (کلاسیک مدرن) هستش . سن حمید صفت برای خیلی ها تعجب انگیزه حمید صفت ۲۲ سالشه و این نشانه نبوغ و خلاقیت حمید صفت است. حمید صفت از دوران راهنمایی به همراه دوستش علی رهرو شروع به ساخت موزیک رپ کردن. (علاقه به رپ از سن پایین در حمید صفت به وجود اومد) و در ابتدای کار از کسایی مثل امینم و ۵۰ سنت الگو گرفتن و اولین آهنگشون به اسم “خیابونی ها” رو بیرون دادن , بعد از مدتی علی به سمت مد و لباس رفت اما حمید صفت همچنان در کار موسیقی فعالیت میکند , طراحی لباس در موزیک ویدیو های حمید صفت کار علی رهرو هستش . هدف حمید صفت نشان دادن بعدی دیگر از موسیقی است . موسس کمپانی زدوبند خود حمید صفت است که اعضایی زیادی دارد و هدف کار آفرینی دارند . حمید صفت فعالیت زیادی در کمپ های ترک اعتیاد دارد و تلاش زیادی ضد مواد مخدر انجام می دهد.

به زندان رفتن حمید صفت و آزادی وی

حمید صفت چندی پیش با ناپدری اش درگیر می شود که در نتیجه پدرش با شی سختی که به سرش اصابت می کند فوت می کند. حمید صفت به اتهام قتل روانه زندان می شود.

در خرداد سال 1397 حمید صفت با وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد.

شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی ۲۸ مردادماه سال ۹۶ از تشکیل پرونده برای «حمیدرضا صفت» خواننده – رپ – به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد و گفت: دو سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد و امروز (شنبه) ناپدری در بیمارستان فوت کرد و متهم اکنون در بازداشت است.

بیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپبیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپبیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپبیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپبیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپبیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپبیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپبیوگرافی حمید صفت و عکس های حمید صفت خواننده رپ

دستگیری حمید صفت به جرم قتل شوهر مادرش

صبح امروز خبر فوت مشکوک یک مرد 66 ساله توسط پسر همسرش به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

پیرمرد 66 ساله که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد قبل از مرگ خود به پلیس گفته بود توسط پسر همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

این پسر جوان 24 ساله به نام حمید رضا امیری صفت معروف به حمید صفت که خواننده رپ کشورمان هم است، ساعاتی بعد خود را به کلانتری 145 معرفی کرد.

با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد.

حمیدرضا در اعترافاتش گفت : سه شنبه هفته گذشته زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شد و من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و نمی دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت : پسر همسر مقتول در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی ادامه دارد .

حمید صفت خواننده سبک رپ که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ” و ساخت کی موزیک ویدیو است آهنگ به شهرت رسید.

خواننده رپ اعتراف کرد

مرکز اطلاع رسانی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد : خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت Crime و قتل Murder همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد .

متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم ؛ زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403