جزییات طرح کارت رالی کیش بانک سپه


جزییات طرح کارت رالی کیش بانک سپه

حساب طرح «رالی کیش سپه» از نوع حسابهای متمرکز بانک سپه است. بنابراین دارنده این حساب می تواند از خدمات بانکداری اینترنتی، همراه بانک و تلفنبانک استفاده کنند.

به گزارش (Banker)، ثبت نام کنندگان جشنواره رالی تور خانواده کیش در سایت اینترنتی موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش میتوانند از کارت رالی کیش بانک سپه استفاده کنند. در این طرح که تمامی ثبت نام کنندکان را شامل می‌شود کلیه امکانات و خدمات سایر کارتهای عابر بانک کوتاه مدت را در خود جای گرفته است.

مدارک مورد نیاز برای برخورداری از طرح کارت رالی کیش بانک سپه

۱- دریافت برگه چاپ شده تاییدیه بعد از ثبت نام در سایت www.rally-kish.ir
۲- ارائه اصل و تصویر کارت ملی یا اصل و تصویر شناسنامه به همراه شماره ملی و کدپستی.
۳- تکمیل فرم درخواست در یکی از شعب متصل به شبکه پاس (جاری طلایی) ترجیحاً مجهز به دستگاه صدور آنی کارت.

شرایط استفاده از طرح کارت رالی کیش بانک سپه

۱- بر اساس اعلام مؤسسه «جشنواره ها و مناسبتهای کیش»، امکانات و تخفیفات ویژه ای برای استفاده در جزیره کیش در اختیار دارندگان کارت، متناسب با امتیاز متعلقه به آنان قرار داده خواهد شد. این امتیازات بر اساس سود متعلقه به حساب محاسبه می شود و از طریق مؤسسه به مشتری اعلام می گردد.
۲- دارنده این حساب ضمن بهره مندی از مزایای حساب قادر است تمام عملیات بانکی مربوط به حساب مانند دریافت و پرداخت وجوه نقد، انتقال وجه به سایر حسابهای متمرکز (عابربانک، جاری طلایی و…)، دریافت وجه حساب از دستگاههای خودپرداز، وصول چکهای واگذاری، دریافت صورت حساب و خرید کالا و خدمات با استفاده از کارت را به صورت شبانه روزی انجام دهد.
۳- دارندگان این حساب علاوه بر دریافت خدمات از دستگاههای خودپرداز، می توانند با دریافت رمزهای اول و دوم از شعب، از خدمات سامانه های بانکداری اینترنتی، تلفنبانک و همراه بانک سپه نیز (پرداخت قبوض، دریافت گردش حساب، انتقال وجه و…) در تمامی ساعات شبانه روز بهره مند گردند.

نکات تکمیلی در ارتباط با طرح کارت رالی کیش بانک سپه

تخصیص امتیازات تشویقی و چگونگی استفاده از تخفیفات قابل استفاده در جزیره کیش از سوی مؤسسه «جشنواره ها و مناسبتهای کیش» تعیین می گردد و بانک سپه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت؛
در صورت ایجاد هرگونه ابهام از این دست، مشتریان به سایت www.rally-kish.ir مراجعه نمایند. نشانی وب سایت مؤسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش : www.tourismkish.com نشانی وب سایت رالی کیش : www.rally-kish.ir نشانی وب سایت سازمان منطقه آزاد کیش : www.kish.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟