روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان + اندازه طبیعی


روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان در اینجا روش های بزرگ کردن آلت تناسلی و همچنین سایز طبیعی الت تناسلی مردان را توضیخ دادیم. تعداد زیادی از مردان بابت سایز و قد آلت تناسلی خود نگرانیهایی دارند و تصور میکنند طول آلت آن ها به اندازه کافی نیست ! این افراد برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود دست به امتحان عملهای جراحی مختلف و...

روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان + اندازه طبیعی

روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

در اینجا روش های بزرگ کردن آلت تناسلی و همچنین سایز طبیعی الت تناسلی مردان را توضیخ دادیم.

تعداد زیادی از مردان بابت سایز و قد آلت تناسلی خود نگرانیهایی دارند و تصور میکنند طول آلت آن ها به اندازه کافی نیست ! این افراد برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود دست به امتحان عملهای جراحی مختلف و استفاده از داروها و روش های متفاوت فیزیکی می‌زنند .

به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روش های‌ بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گرانقیمت پیش رو دارید که عده ای از ان ها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

موثرترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی کدام است؟

روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان + اندازه طبیعی

مردان اغلب تصور می کنند آلت تناسلیشان خیلی کوچک است. که البته باید بدانید که این مسئله کاملا طبیعی بوده و اغلب مردان چنین نگرانی ای را دارند.

متاسفانه تصور غلطی که توسط فیلم های‌ غیراخلاقی رواج پیدا کرده است این است که برای لذت بردن از رابطه جنسی باید آلت بزرگی داشته باشید. ولی این تصور کاملا اشتباه است.

به گزارش تالاب در مطالعه ای که درسال 2017 نشان داد که ترکیبی از بوسه های‌ عمیق، تحریک ناحیه تناسلی و رابطه دهانی بیشتر و بهتر از دخول می‌تواند یک زن رابه ارگاسم برساند.

به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روش های‌ بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گرانقیمت پیش رو دارید که عده ای از ان ها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

حتماً بخوانید: 10 نکته بسیار مهم در مورد آلت تناسلی پسران

دراین مقاله روش هایی که در حال حاضر برای بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار می‌گیرد رابه ترتیب از بدترین روش تا روش هایی که درد و ناراحتی کمتری دارند رابه ترتیب با شما در بین می‌گذاریم.

پزشک جیمز الیست Dr. James Elist ؛ جراحی در لس آنجلس ادعا میکند که تنها جراح جهان است که با استفاده از ایمپلت سیلیکونی میتواند طول و ابعاد آلت تناسلی را افزایش دهد.

الیست ادعا می‌کند که با این جراحی می‌تواند 1.5 اینج طول و 2.5 اینچ دور آلت نناسلی را افزایش دهد ودر حال حاضر 1300 ایمپلنت جاگذاری کرده است. مشکل این روش قیمت 13 هزار دلاری جراحی و خطر عفونت یا شکستگی ایمپلنت است.

برخی جراحان می‌توانند با با برش یک رباط، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. اینکار کمک میکند آلت تناسلی بیشتر به سمت بیرون متمایل شود.

البته این جراحی ممکن است با خطرات جدی از جمله ایجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک ؛ عفونت یا از دست دادن حساسیت و عملکرد همراه باشد.به علاوه هزینه ان 9 هزار دلار است و مطالعات نشان داده است که دراین روش تقریباً نیم اینچ به اندازه طول آلت تناسلی اضافه می‌شود که بسیار کمتر از انتظارات بیمار است.

با استفاده از این روش جراحان ؛ چربی بدن خود فرد رابا لیپوساکشن liposuction خارج کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق کنند. دراین روش احتمالا افزایش طول حدود 1 اینچی در طول و دور آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد. نتیجه ان دائمی نیست و بعد از مدتی به اندازه اولیه باز خواهید گشت. البته این روش هم با عوارضی همراه است.

در یکی از موارد ثبت شده بیماری 30 ساله بعد از این جراحی به خاطر منتقل شدن چربی از آلت تناسلی به بافت ریه بر اثر عدم توانایی تنفس از دنیا رفت.

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP یک روش نسبتا جدید است که در ان پلاسمای غنی از پلاکت خودتان رابه آلت تناسلی تزریق می کنند که با تحریک جریان خون باعث بزرگ‌تر شدن آلت می‌شود. در حال حاضر تحقیقات کافی برای اثر گذاری بلند مدت این روش وجود ندارد.

بزرگ کردن آلت تناسلی، استفاده از دستگاه های‌ کشنده یا extenders

دستگاه های‌ کشنده وسایلی هستند که مردان در طول روز می‌توانند زیر لباس خود بپوشند تا بتدریج آلت تناسلی را بکشند.

عده ای از کارشناسان معتقدند این دستگاه ها ممکن است موثر باشند ولی سایر متخصصین معتقدند که استفاده از این دستگاه ها ارزش ناراحتی و حساسیت های‌ احتمالی در آینده را ندارد.

تحقیقاتی که دراین زمینه انجام شده جواب محکمی ارائه نکردند به علاوه این‌که استفاده از این دستگاه ها در طول روز روی حساس ترین قسمت بدن به هیچ وجه آسان نیست.

روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان + اندازه طبیعی

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی مردان-اینروزها شبکه‌های‌ ماهواره‌ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه‌ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت تناسلی مردان، اما واقعا اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان در سنین مختلف چقدر است؟ این سوالی است که در اینحا یک استاد دانشگاه و متخصص به ان پاسخ داده است.

دکترمحمدرضا صفری‌نژاد، رئیس انجمن علمی سلامت خانواده ایران و استاد دانشگاه علوم پزشکی ارتش در پاسخ به فردی که در نامه‌ای پرسیده بود: «…من 38 ساله هستم اما اندام تناسلی ام رشد نکرده ودر وضعیت کودکی باقیمانده است؛ در حالت نعوظ 4 سانتی متر است و زمانی که از این حالت خارج میشود، مانند آلت یک نوزاد است.

آیا برای بیماری من درمانی وجوددارد؟ من به پزشکان زیادی مراجعه کرده ام که برخی دارو تجویز کرده اند و برخی گفته اند وزن کم کن و برخی گفته اند جراحی کن!

بارها داروهایی مصرف کرده ام که ثمربخش نبوده و دستگاه های‌ توانبخشی ای هم که اکنون وجود دارند برایم قابل استفاده نیستند. لطفا راهنمایی ام کنید… »؛ آن گونه پاسخ داد: با توجه به شرح حالی‌که این خواننده گرامی ارائه کرده اند، بنظر می‌رسد که دچار کوچکی واقعی آلت تناسلی هستند ولی متاسفانه خیلی دیر نسبت به درمان مشکل خود اقدام کرده‌اند.

دریک دهه اخیر، تعداد زیادی از مردان درباره اندازه آلت تناسلی خود اظهار نگرانی می کنند و کم نیستند والدین پسربچه هایی که انها نیز همین نگرانی را دارند.

عوامل تعیین کننده اندازه آلت تناسلی

اندازه آلت تناسلی مردان-اندازه آلت تناسلی بر مبنای زمینه های‌ ژنتیکی فرد تعیین میشود. اندازه آلت تناسلی در طی بلوغ تغییر می‌کند .رشد آلت تناسلی بین سنین 10 تا 14 سالگی شروع میشود، البته این زمان در بعضی پسر بچه ها زودتر و بعضی دیرتر است.

در ابتدا بیضه ها شروع به بزرگ شدن کرده و رویش مو های تناسلی آغاز می‌شود. رشد آلت تناسلی ابتد ا در طول و سپس در قطر صورت میگیرد. اندازه متوسط آلت تناسلی افراد بالغ در حالت معمولی «شل» بین 6تا 11 سانتی متر است. نوجوانان برای آگاهی از اندازه قطعی آلت تناسلی شان باید تا یک تا دو سال پس از توقف رشد قدی خود صبر کنند.

همچنین ابعاد بدن فرد، طول آلت تناسلی را تحت تاثیر قرار میدهد. اگر فردی چاق و سنگین وزن باشد آلت تناسلی او کوچک تر بنظر می‌آید. چون توسط بافتهای بدن احاطه شده و گاهی در چربی های‌ بدن فرو می‌رود.

این حالت در اصطلاح دکتری آلت پنهان شده نامیده میشود. تعدادی از حالات طبی وجود دارند که بر اندازه آلت تاثیر می گذارند. این‌ها در زمان تولد آشکار هستند و نیازمند مداخله طبی هستند.

روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان + اندازه طبیعی

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان + جدول

کوچکی واقعی اندازه آلت تناسلی مردان می‌تواند سبب تبعات روانی وخیم و مشکلات عدیده در زندگی زناشویی شود.

البته مثل هر بیماری دیگری، کوچکی واقعی آلت تناسلی مردان یا «کوچکی مرضی دستگاه تناسلی » تعریف علمی خاص خودش را دارد و صرف ادعای فرد دلیل وجود مشکل در وی نیست. ممکن است که فرد انتظارات خاصی از خود داشته باشد ولی این دلیلی بر وجود بیماری نیست. هر پسربچه بالای 1سال که طول دستگاه تناسلی اش در حالت کشیده، کمتراز 9/ 1 سانتی متر است، باید مورد بررسی قرار گیرد.

روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان + اندازه طبیعی

روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

تشخیص زودرس و به موقع «کوچکی واقعی آلت تناسلی » دارای اهمیت بسیار زیادی است، چون با درمان مناسب و به موقع، این کودکان تقریباً دستگاه تناسلی طبیعی خواهند داشت.

اندازه آلت تناسلی در سن بلوغ رابطه مستقیم با زمان درمان دارد. هرچه درمان زودتر انجام شود، اندازه آلت تناسلی در سن بلوغ نزدیکتر به میزان طبیعی خواهد بود.

برای درمان «کوچکی واقعی آلت تناسلی » 2 راه وجوددارد؛ یکی از راههای درمان کوچکی آلت تناسلی، دارودرمانی است که طبق معمول تا قبل از 14 سالگی موثر است و دیگری عمل جراحی است که بعد از سن بلوغ انجام میشود.

هیچ دستگاهی که مورد تایید مجامع علمی معتبر باشد، جهت تغییر اندازه آلت تناسلی وجود ندارد. دستگاه هایی که در اینترنت یا شبکه های‌ ماهواره ای تبلیغ می‌شوند هیچ نتیجه و کارکردی ندارند. این دستگاه ها نه تنها بی فایده هستند، بلکه در مواردی عوارض زیانبار شدیدی را نیز به همراه دارند.

ضمن این‌که اخیرا عده ای سودجو، داروهایی را تبلیغ و عنوان می کنند که این داروها صددرصد موثر و تضمینی هستند ولی بنظر بنده هیچ تضمینی وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام