فرماندار شیراز: مشکل تامین سوخت وجود ندارد


فرماندار شیراز: مشکل تامین سوخت وجود ندارد

شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به حضور تعداد زیادی از مردم در جایگاه های سوخت برای پر کردن باک های بنزین خودروها گفت: مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند چرا که هیچ مشکلی در زمینه تامین سوخت مورد نیاز وجود ندارد.

حیدر عالیشوندی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تولید و عرضه سوخت در پالایشگاه شیراز تامین می شود و پایانه بارگیری کاملا فعال است و نفتکش های سوخت رسان نیز مشغول عرضه هستند لذا مردم هیچ دل نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند.
عالیشوندی افزود: از ساعت 11 روز گذشته نفتکش ها به انجام وظیفه و سوخت رسانی ادامه دادند و سوخت رسانی طبق روال عادی انجام می شود.
وی بیان کرد: در شهرستان شیراز روزانه یک میلیون و 700 هزار لیتر سوخت مورد نیاز روزهای عادی بوده است که روز گذشته دو میلیون و700 هزار لیتر سوخت به جایگاه های سوخت رسانی تزریق کردیم.
وی ادامه داد: همین وضعیت ادامه دارد و هیچ نگرانی در رابطه با تامین سوخت در جایگاه ها ندارد و حداکثر تا همین امروز وضعیت به حالت عادی بازمی گردد.
فرماندار شیراز همچنین از همکاری دست اندرکاران عرضه سوخت اعم از پالایشگاه ها، پایانه های انبار سوخت، رانندگان زحمتکش توزیع کننده سوخت و جایگاه داران زحمتکش تقدیر و تشکر کرد و از مردم خواست به شایعات بی اساس نکنند و در پایان ساعات شب به جایگاه های سوخت مراجعه کنند.
عالیشوندی همچنین درباره اقدام برخی سوء استفاده کنندگان در فروش غیرقانونی بنزین افزود: در این زمینه سازمان های متولی بازرسی و نظارت فعال هستند و با تخلفات برخورد می کنند.
وی ادامه داد: درخواست کامیون داران، افزایش نرخ حمل و نقل بود که در نشست روز گذشته با انجمن ها و شرکت های تعاونی و مجموعه رانندگان خواسته های آنان را سوال کردیم که پیگیر حل آن خواهیم بود.
9254 /1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)