رسانه های متعهد در مسیر تحقق رهنمودهای رهبری حرکت کنند


رسانه های متعهد در مسیر تحقق رهنمودهای رهبری حرکت کنند

قزوین- مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: در شرایط حساس کنونی رسانه های متعهد ضمن حفظ وحدت و انسجام خود باید در مسیر رهنمودهای رهبری گام بردارند.


به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم اندیشی اصحاب بسیج رسانه استان قزوین چهارشنبه شب با حضور سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین و جمعی از فعالان رسانه در سپاه قزوین برگزار شد.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در این نشست گفت: رسانه متعهد باید در مسیر رهنمودهای رهبری گام بردارد و ما نیز وظیفه داریم در مسیر روشنگری احساس وظیفه کنیم و در این زمینه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در بسیج رسانه این است که فضایی صمیمی در میان رسانه ها ایجاد کنیم و در این راه چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب کنارگذاشته شده و هر دیدگاهی محترم شمرده شود که در این راه نیازمند همراهی همه فعالان رسانه هستیم.

مسئول بسیج رسانه یادآورشد: اگر بخواهیم جامعه نیز رسانه ها را به عنوان امین خود بداند و خبرنگاران به عنوان افراد فرهیخته محسوب شوند باید ابتدا بتوانیم یک هم گرایی و وحدت بین خود ایجاد کنیم و قدرت تحمل و گذشت خود را بالا ببریم.

رسانه های متعهد در مسیر تحقق رهنمودهای رهبری حرکت کنند

وی اضافه کرد: باید مهارت خود را بالا ببریم تا منزلت اجتماعی رسانه ها افزایش یابد و به همین منظور آموزش تخصصی خبرنگاران در دستور کار بسیج رسانه قرار گرفته و تداوم خواهد داشت.

کشاورز بیان کرد: دوره های تخصصی قرآن و رسانه از دیگر برنامه هایی است که برای تقویت مهارت دینی و معنوی اصحاب رسانه در حال برگزاری است.

وی پیگیری مشکل بیمه درمانی خبرنگاران، بیمه تکمیلی و ارائه کارت بشیر برای استفاده از خدمات درمانی با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

کد خبر 4304939

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان