آمریکا از اول انقلاب تا امروز انواع دشمنی‌ها را برای ضربه به جمهوری اسلامی انجام داده است/ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا سرنوشتی بهتر از بوش و ریگان نخواهد داشت


آمریکا از اول انقلاب تا امروز انواع دشمنی‌ها را برای ضربه به جمهوری اسلامی انجام داده است/ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا سرنوشتی بهتر از بوش و ریگان نخواهد داشت

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: از اول انقلاب تا امروز،آمریکا انواع دشمنی‌ها را برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی انجام داده است.

به گزارش حوزه امام و رهبری خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* از اول انقلاب تا امروز، آمریکا انواع دشمنی‌ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده است و انواع کارهای سیاسی،‌ اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی را علیه جمهوری اسلامی سازماندهی کرده است.
*همه‌ی این کارها هم هدفش «براندازی» بود و این کلمه که تکرار می‌شود، چیز جدیدی نیست. همه‌ی این توطئه‌ها هم شکست خورده؛ شما جمهوری اسلامی را مقایسه کنید که بعد از 40 سال با توانایی‌های گوناگون دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود. و همه‌ی این‌ها شکست خورده ... مثل گربه‌ی معروف داستان تام و جری؛ و باز هم شکست خواهد خورد. ما در شکست دشمن شک نداریم و هرکس که با معارف اسلامی آشنا باشد این را می‌داند.
*رئیس جمهوری کنونی آمریکا هم سرنوشتی بهتر از اسلافش مانند بوش و نئوکان‌ها و ریگان نخواهد داشت و در تاریخ گم خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022