دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0


دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0

حبل المتین (6.0) به عنوان برترین و پرطرفدارترین نرم افزار قرآنی شناخته می‌شود و در فروشگاه‌های نرم افزار ایرانی همیشه امتیازهای بالا کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار قرآنی حبل المتیل را می توان به عنوان بهترین قرآن صوتی دانست که حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است.

برنامه معرفی شده به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته است در جشنواره بین المللی قرآن عنوان بهترین نرم افزار قرآنی را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از صوت نرم افزار باید آنها دانلود کنید.
دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0
افتخارات کسب شده توسط این محصول:
حائز رتبه دوم در جشنواره سالیانه پردیس دانشگاه صنعتی شریف - شهر تهران آذرماه 92 حائز رتبه اول در بخش تلفن همراه جشنواره بین المللی نرم افزارهای قرآنی - شهر قم اسفندماه 89 نرم افزار برگزیده در اختتامیه جشنواره های 22 گانه منظومه آیات - تهران اسفندماه 89 حائز رتبه دوم در بخش بهترین اثر مبلغ و مروج اسلام و معارف اسلامی در سومین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال - تهران مهرماه 88
موضوعات ارائه شده در نرم افزار:
15 ترتیل از قاریان برجسته و یک دوره کامل تحقیق با صوت عبدالباسط. 4 ترجمه گویا 27 ترجمه فارسی 22 ترجمه خارجی به 12 زبان زنده دنیا 9 تفسیر قابلیت های کلی نرم افزار:
نمایش متن کامل قرآن با رسم الخطی خوانا در بیش از 80 سایز مختلف و در دو نوع متفاوت تلاوت پیوسته ترتیل قرآن با امکان تلاوت پی در پی آیه ها و سوره ها با امکان توقف و یا پخش مجدد پخش صوت مربوط به هر آیه به تعداد مشخص با قابلیت تنظیم این تعداد حداکثر تا 20 مرتبه امکان همزمانی پخش صوت قرآن با متن ترجمه و نیز پخش ترجمه گویا با متن قرآن امکان جستجو نام سوره و انتقال سریع به سوره مورد نظر امکان انتقال به جزء ، حزب و صفحه عثمان طه مورد نظر نمایش متن ترجمه و جستجو در کل قرآن یا یک سوره، در تمامی زبان ها بهمراه توضیحات مربوط به مترجم پخش ترجمه گویا با امکان توقف و یا پخش مجدد پخش ترجمه گویای مربوط به هر آیه به تعداد مشخص با قابلیت تنظیم این تعداد نمایش متن تفسیر در در بیش از 80 سایز متفاوت و جستجو در آن بهمراه توضیحات مربوط به مفسر. جستجوی پیشرفته در تمامی متن قرآن با قابلیت انتخاب چند کلمه بصورت ترکیب عطفی یا فصلی به همراه ارائه یک لغتنامه T9 از الفاظ قرآنی بمنظور سهولت تایپ کاربر. ارائه لغتنامه جامعی از الفاظ قرآنی بمنظور استفاده علاقمندان. امکان درج یادآوری برای متن قرآن ، ترجمه و تفسیر بصورت نامحدود و دسته بندی آن ها در گروههای مورد نظر امکان نمایش آخرین مشاهده در متن قرآن ، ترجمه و تفسیر استخاره ذخیره سازی بخشی از متن قرآن ، ترجمه و تفسیر بر روی حافظه تلفن همراه بصورت فایل متنی (Text) ارسال بخشی از ترجمه و یا تفسیر از طریق ایمیل با پیام کوتاه امکان تغییر رنگ قلم و اعراب روشن نگه داشتن نور صفحه نمایش ارتباط آیه انتخابی با ترجمه و تفسیر آن انتقال به یک آیه خاص هنگام نمایش متن قرآن، ترجمه یا تفسیر قابلیت های جدید نسخه 6.0
افزوده شدن چهار صوت جدید از قاریان سرشناس ‏رفع مشکل تغییر تفسیر ‏رفع مشکل عدم کارکردن یادآوری ختم شخصی ‏افزوده شدن قابلیت ایجاد میانبر از سوره‌ها در صفحه اصلی برنامه ‏افزوده شدن قابلیت ایجاد میانبر از سوره‌ها در صفحه اصلی گوشی ‏افزوده شدن گزینه فهرست شخصی به لیست انتخاب میانبرها در صفحه اصلی برنامه ‏رفع برخی خطاهای ظاهری، صوتی و محتوایی گزارش‌شده لازم به ذکر است برای استفاده از تمام قابلیت های نرم افزار باید از داخل برنامه اقدام به فعالسازی آن نمایید.

تصاویری از محیط برنامه

دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0
دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0




• دانلود و مشخصات فایل
دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0
دانلود قرآن صوتی حبل المتین 6.0
حجم: 14 مگابایت
نسخه: 6.0
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.2 و بالاتر
بارکد برای اندروید
دانلود بارکد خوان اندروید و Ios

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا