آغاز طرح پژوهشی سند ارتقاء وضعیت امور زنان و خانواده استان هرمزگان


آغاز طرح پژوهشی سند ارتقاء وضعیت امور زنان و خانواده استان هرمزگان

قرارداد همکاری اداره کل امور بانوان استانداری هرمزگان و جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با محوریت پژوهش در راستای "سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان هرمزگان" امضا شد.

به گزارش ایسنا، نشست اولیه همکاری پژوهشی در راستای سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان با حضور زهرا یعقوب نژاد (مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، سهیل دادخواه (رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان) و امین یاسی پور (معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان) برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در این جلسه اظهار کرد: رویکرد سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان هرمزگان ارزیابی مشکلات و آسیب‌های حوزه زنان در هرمزگان به تفکیک شهرستان‌های استان است.

آغاز طرح پژوهشی سند ارتقاء وضعیت امور زنان و خانواده استان هرمزگان

یعقوب نژاد افزود: وقتی آمار زندانیان زن در استان هرمزگان را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم بیشتر افرادی که به این مرحله رسیده‌اند از عدم شناخت و نداشتن آگاهی‌شان بوده است، امیدوارم با این سند به ارائه راه‌حل‌های کاربردی برسیم هرچند که به اعتقاد بنده بهترین راه‌حل در شرایط کنونی آموزش است.

وی با بیان اینکه این سند باید همان سال‌های اول شکل‌گیری مرکز مشارکت امور زنان تنظیم می‌شد اما هنوز هم دیر نیست، تصریح کرد: امیدواریم طرحی خوب و قابل دفاع بوده و فتح بابی برای مشارکت بیشتر ما با جهاد دانشگاهی باشد به‌خصوص در زمینه‌های پژوهشی.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی این طرح پژوهشی باید از اول خرداد آغاز و تا نیمه‌های شهریور به اتمام برسد و پس از تائید نهایی به تهران ارسال شود و پس‌ازآن باید بتوانیم برای هرکدام از مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود دارد راهکار ارائه دهیم و طرحی را معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه قرارداد توسط مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان به امضا رسید.

آغاز طرح پژوهشی سند ارتقاء وضعیت امور زنان و خانواده استان هرمزگان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده