اعلان 3 روز عزای عمومی به مناسبت ارتحال امام جمعه سابق ارومیه


اعلان 3 روز عزای عمومی به مناسبت ارتحال امام جمعه سابق ارومیه

ارومیه - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به همراه استاندار آذربایجان غربی در پی در گذشت حاج شیخ غلام رضا حسنی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، در پی در گذشت ارتحال عالم مجاهد مبارز خستگی ناپذیر حضرت حجت السلام غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق ارومیه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی در اطلاعیه ای سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

در این اطلاعیه آمده است :

ارتحال عالم مجاهد مبارز خستگی ناپذیر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه که در طول عمکر پربرکت خویش در دوران مبارزه و انقلاب و تثبیت آن نقش بی بدلیل داشته و هرگز این فداکاری ها و مبارات از حافظه تاریخی مردم غیور استان فراموش نخواهد شد ،باعث تاثر و تالم شد.

اینجانبان ضمن تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب دامت برکاته و امت اسلامی بویژه مردم غیور استان و بیت شریف ایشان، سه روز عزای عمومی در روزهای سه شنبه ،چهارشنبه و پنج شنبه در سطح استان اعلام و همزمان با تشییع پیکر ایشان در روز چهارشنبه دوم خرداد ماه سالجاری به استثنا مدارس و دانشگاهها و بانک ها کلیه ادارت و دستگاههای دولتی در شهر ارومیه تعطیل خواهد بود.

کد خبر 4303596

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی