12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب


انسان به صورت میانگین یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می‌گذراند و تزیین این فضای خصوصی آرامش بخش اهمیت زیادی دارد. از طریق مبلمان، دکوراسیون و تزیین دیوار می‌توانید اتاق خوابی منحصر بفرد داشته باشید. در این مطلب با 12 روش مختلف تزیین دیوار اتاق خواب را یاد بگیرید و از ایده‌های جالب آن استفاده کنید....

انسان به صورت میانگین یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می‌گذراند و تزیین این فضای خصوصی آرامش بخش اهمیت زیادی دارد. از طریق مبلمان، دکوراسیون و تزیین دیوار می‌توانید اتاق خوابی منحصر بفرد داشته باشید. در این مطلب با ۱۲ روش مختلف تزیین دیوار اتاق خواب را یاد بگیرید و از ایده‌های جالب آن استفاده کنید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

اگر از چیدمان و فضای اتاق خواب خود راضی نیستید و دوست دارید آن را دستخوش تغییراتی جالب کنید، نگران نباشید. ما در این مطلب قصد داریم با ۱۲ ایده خاص به شما کمک کند تا نشاط و زیبایی را با تمرکز بر روی دیوار‌های اتاق خواب، به این فضای دلنشین برگردانید.

روش اول: تزیین دیوار اتاق خواب با خاطرات شخصی

تقریبا معمول است که برای عکس دوستان و آشنایان و خاطرات زیبای زندگی از دیوار اتاق نشیمن استفاده می‌کنند. اما شما متفاوت باشید و برای زنده نگه داشتن خاطرات خوب از دیوار اتاق خواب استفاده کنید. این یک کار زیبا و لطیف برای تزیین دیوار اتاق خصوصی شما و داشتن احساسات خوب و خاص موقع خواب است.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش دوم: تزیین دیوار اتاق خواب با ترکیب رنگ

دیوارهای سفید اتاق خواب، نور را منعکس می‌کند اما رنگارنگ کردن دیوارهای اتاق خواب، یک جادوی پر نشاط و آرامش بخش است. از کنتراست‌های قوی رنگ‌های تیره یا رنگ‌های روشن به دلخواه خود برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق خواب استفاده نمایید و با این کار حس خوب رنگ‌های دلنشین را بر فضای اتاق حاکم کنید.

گالری مدل های دکوراسیون اتاق دخترانه ۲۰۱۸

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش سوم : تزیین دیوار اتاق خواب با تصاویر پس زمینه

اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه و اقتصادی برای تزیین دیوار اتاق خواب هستید، چسباندن تصویر زمینه یا کاغذ دیواری‌های عکسی روی دیوار بهترین گزینه است. یک تصویر که به شما آرامش می دهد را انتخاب کرده، بر روی یکی از دیوار های اتاق خواب نصب کنید و لذت ببرید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش چهارم : تزیین دیوار اتاق خواب با آجر

دیوار آجری درون اتاق خواب یک ایده جسورانه و شیک است. این طرح سنتی و روستایی به فضای اتاق خواب جلوه‌ای خاص می‌بخشد. با ترکیب این دیوار آجری با وسایل لوکس یا ساده و نور پردازی لایت یک دکور عالی و جذاب برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

توجه: به جای استفاده از آجر واقعی می‌توانید از کاغذ دیواری طرح آجر برای تزیین دیوار اتاق خود استفاده کنید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش پنجم: تزیین دیوار اتاق خواب با آینه

اگر در یک فضای کوچک قرار دارید و اتاق خواب کوچک شما ناراحت کننده است، یک پیشنهاد عالی برای افزودن نور و چشم اندازی بهتر به فضای اتاق استفاده از آینه است. یک آینه بزرگ قدی را درست روی دیوار مقابل پنجره اتاق نصب کنید و با قابی زیبا آن را مزین نمایید. با این کار هم چشم انداز پنجره را درون آینه آورده‌اید و هم نور بهتر درون اتاق منعکس می‌گردد.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش ششم: تزیین دیوار اتاق خواب با تابلو

تصاویر و تابلوهای زیبا، عکس‌های خاص از شما یا هم اتاقی شما، نقاشی‌های آرامش بخش و روح نواز، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای تزیین دیوارهای اتاق خواب است.

مطلب مرتبط: چطور می توانیم دکور اتاق را هماهنگ کنیم؟

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش هفتم: تزیین دیوار اتاق خواب با استیکرهای دیواری

استیکرها و برچسب‌های دیواری می‌توانند فضای یک اتاق را روحی تازه دهند. استفاده از آن‌ها علاوه بر سادگی پیاده سازی، با تنوع فوق العاده بالایی که دارند، دست شما برای تزیین دیوار اتاق خواب کاملا باز می‌گذارند. در این مطلب می‌توانید روش طراحی با برچسب دیواری را یاد بگیرید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش هشتم: تزیین دیوارهای اتاق خواب با رنگ روغن

رنگ روغن و رنگ پاستل تنها برای اتاق کودکان نیست، بلکه شما هم می‌توانید دیوارهای اتاق خواب خود را با این رنگ‌های جذاب و با استفاده از نور و لامپ‌های زیبا به شکلی منحصر بفرد تزیین کنید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش نهم: تزیین دیوار اتاق خواب با آثار هنری

چه کسی می‌گوید آثار هنری و تابلو‌های صنایع دستی تنها مختص به اتاق نشیمن است؟ شما می‌توانید این تابلو‌های زیبا را درون اتاق خود آویزان کنید و دکور اتاق خواب را شیک و زیبا نمایید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش دهم: تزیین دیوار اتاق خواب به سبک روستایی

با استفاده از پوشش سنگ واقعی یا استفاده از کاغذ دیواری طرح سنگ، دیوارهای اتاق خواب را تزیین کنید. برای پنجره‌ها و سقف اتاق نمای چوبی به کار ببرید و یک سبک روستایی دلنشین را در اتاق خواب خود اجرا نمایید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش یازدهم: تزیین دیوار اتاق خواب با نورپردازی

با استفاده از وسایل شیک نورپردازی، نه تنها به روشن کردن فضا بلکه به پتانسیل‌های هنری اتاق خواب هم فکر کنید. با نورها بازی کنید و با استفاده از سبک‌های خاص نورپردازی، اتاق خواب را منحصر بفرد تزیین نمایید.

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

روش دوازدهم : تزیین دیوار اتاق خواب با برجسته کردن رنگ‌های روشن

با کمک هنر نقاشی یا استفاده از استیکرهای دیواری، طرح جالبی روی دیوار اتاق خواب پیاده کنید. یک دیوار را کاملا با رنگی خاص یا یک رنگ تیره رنگ بزنید و سپس با قلمو و رنگ روشن یا استفاده از استیکر هایی به رنگ روشن روی دیوار را تزیین نمایید.

دکوراسیون اتاق کودک دختر چگونه باید باشد

12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

منبع
12 ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند