اخطاریه شماره 33 مورخ 31/2/97


اخطاریه  شماره 33 مورخ 31/2/97

پیر و اطلاعیه شماره 20 یکشنبه مورخ 97/02/30 در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابرهای جوششی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و تند بادهای لحظه ای و شدید در مناطق زیر پیش بینی می شود که با تبدیل شدن به...

اخطاریه  شماره 33 مورخ 31/2/97

پیر و اطلاعیه شماره 20 یکشنبه مورخ 97/02/30 در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابرهای جوششی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و تند بادهای لحظه ای و شدید در مناطق زیر پیش بینی می شود که با تبدیل شدن به توفان تندری پتانسیل وقوع تگرک و ایجاد سیلا ب موقت و ناگهانی در مسیلها در مناطق زیر را دارد .

دوشنبه 97/02/31 رگبار ورعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در شمال آذربایجان غربی، زنجان و مناطق کوهپایه ای آذربایجان شرقی و اردبیل
سه شنبه 97/3/01 رگبار ورعدوبرق و تگرگ ، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در برخی مناطق آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی ، جنوب اردبیل، مرکزی ، شمال همدان ، جنوب قزوین ، نیمه غربی قم و اصفهان .
از این رو توصیه می شود با توجه به انتظار وقوع آذرخش بخصوص در مناطق کوهستانی و همچنین احتمال سیلابی شدن مسیلها و وزش بادهای مخرب، برای کاهش خسارات احتمالی و حفظ ایمنی اقدامات لازم بکار گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص