انواع مختلف پاکت پول مقوایی و کاغذی موارد استفاده زیادی دارند و می توان از آنها برای هدیه دادن پول و… استفاده نمود. ساخت پاکت پول نیز به راحتی انجام می گیرد و با کمی چسب و مقداری کاغذ یا مقوا می توان پاکت های زیبایی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. با این حال قصد داریم در این مطلب به ارائه آموزشی کامل و مرحله به مرحله برای ساخت پاکت کاغذی بپردازیم که امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان نیز جذاب باشد و نهایت استفاده را از آن ببرید.

آموزش ساخت پاکت پول با کاغذ و مقوا در منزل :

در مباحث قبل مجله هنر در خانه به معرفی ایده هایی برای تزیین پول و همچنین روش هایی برای ساخت جعبه کادو در سایزها و شکل های مختلف پرداختیم. در این مقاله قصد داریم روشی آسان و کاربردی برای ساخت پاکت پول را ارائه دهیم که امیدواریم این مطلب نیز مورد توجه شما دوستان واقع گردد. برای شروع کاغذ یا مقوا را به شکل مربع و در سایز مناسب برش بزنید، سپس آن را از وسط تا بزنید تا به شکل مثلث در آید.

ساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذ

حال قسمت بالای مثلث را مطابق شکل برگردانید و سپس گوشه های آن را تا بزنید.

ساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذ

همانطور که مشاهده می فرمایید در ساخت پاکت های کاغذی و مقوایی نحوه تا زدن کاغذ اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو بهتر است با دقت به تصاویر زیر و با الگوبرداری از آنها اقدام به ساخت پاکت برای هدیه نمایید.

ساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذ

پاکت پول ما آماده شد، شما نیز می توانید با این روش پاکت های متنوع و زیبایی در سایز های مختلف تهیه نمایید و از آنها برای هدیه استفاده نماید.

ساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذ

با مراحل ساخت پاکت پول آشنا شدید، امیدواریم ضمن مشاهده این مراحل و استفاده از نکات مطرح شده بتوانید زیباترین پاکت های کاغذی را برای پول و هدیه تهیه نمایید. از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر و همچنین آموزش های کاربردی و مفید در این زمینه بر روی کارت پستال هنر در خانه کلیک نمایید و از دیگر مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.