ساخت گردنبند با مهره و مروارید یکی از هنرهای دستی پرطرفدار و جذاب است که می توان از آن به عنوان هنری برای کسب درآمد نیز استفاده نمود. از این رو و بنا به تقاضای شما دوستان هنر دوست و علاقه مند قصد داریم در این مطلب به ارائه آموزش ساخت گردنبند دخترانه با مهره بپردازیم که یکی از آموزش های ساده و در عین حال کاربردی می باشد. در ادامه همراه ما باشید و نهایت استفاده را از این آموزش ببرید.

آموزش ساخت گردنبند با مهره شیک و زیبای زنانه :

آموزشی که در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط به ساخت گردنبند با مهره و مروارید می باشد، البته شما عزیزان با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از این آموزش اقدام به ساخت تاج سر و انواع زیور آلات مختلف از جمله دستبند و گوشواره نمایید و از هنر دست خود لذت ببرید. در ادامه آموزش ساخت گردنبند زیبا و جذاب را با انواع مهره و مروارید مشاهده می نمایید.

با مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازید

مواد لازم : مروارید و مهره در سایز و رنگ دلخواه ملیله و منجوق شیشه ایی روبان در رنگ دلخواه نخ و سوزن سیم

با مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازید

برای شروع ساخت گردنبند با مروارید و مهره ابتدا با کمک سیم رشته های مرواریدی بسازید. برای راحتی بیشتر از انبردست مناسب استفاده کنید و مهره ها را مطابق با تصویر زیر به یکدیگر متصل نمایید.

با مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازید

برای زیبایی بیشتر گردنبند از مهره، مروارید، منجوق و ملیله در کنار یکدیگر استفاده نمایید و بعد از متصل کردن آنها، رشته را تکمیل نمایید.

با مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازید

بعد از تکمیل رشته مرواریدی برای گردنبند، انتهای آن را با کمک سیم قلاب بسازید، حال زمان آن رسیده است که از روبان استفاده نمایید و آن را به قلاب ها متصل نمایید و با استفاده از نخ و سوزن آن را فیکس نمایید.

با مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازید

این گردنبند برای کسانی که به قفل های فلزی حساسیت دارند انتخاب مناسبی محسوب می گردد، از این رو پیشنهاد می کنیم حتما ساخت آن را تجربه نمایید و از داشتن گردنبندی زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید.

با مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازیدبا مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازید

همانطور که ملاحظه نمودید ساخت گردنبند با مهره و مروارید به راحتی انجام می گیرد، حال شما دوستان هنرمند می توانید با توجه به این آموزش و همچنین استفاده از ابتکار و خلاقیت خود اقدام به ساخت گردنبند و زیورآلات زیبا و شیک نمایید و از هنر دست خود لذت ببرید. موفق باشید.