روش های بسیار جالب و خلاقانه برای تزیین تنگ ماهی را در این مطلب معرفی می نماییم که با به کارگیری این روش ها می توانید به سادگی تنگ ماهی خود را تزیین نموده و از این طریق زیبایی بیشتری به سفره هفت سین خود ببخشید. در ادامه همراه ما بوده و با جالب ترین ایده ها برای تزیین داخل و روی تنگ ماهی هفت سین آشنا شوید.

ایده های خلاقانه برای تزیین تنگ ماهی و تزیین حوض ماهی سفالی :

تنگ ماهی را می توان یکی از اجزا اصلی سفره هفت سین دانست که با ماهی های کوچک سرخ رنگ زیبایی خاصی به چیدمان هفت سین می بخشد. از این جهت اغلب خانم های با ذوق و سلیقه ترجیح می دهند با استفاده از وسایل مختلف اقدام به تزیین تنگ ماهی نمایند. برای انجام این تزیینات ایده های متنوعی وجود دارد که رایج ترین آنها استفاده از نقاشی روی شیشه و هنر ویترای است که با استفاده از آن می توان به راحتی روی تنگ ماهی ها را تزیین نمود. در ادامه نمونه هایی از این سبک تزیینات زیبا را مشاهده می فرمایید که می توانید از آنها ایده بگیرید.

تزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیبا

علاوه بر نقاشی روش تنگ ماهی، می توانید با استفاده از انواع وسایل تزیینی زیبا و ساده به تزیین تنگ های ماهی پرداخت. تصاویر زیر چند ایده خلاقانه برای تزیین داخل تنگ ماهی و تزیین روی تنگ را نشان می دهند که می توانید از این تزیینات الگوبرداری نموده و از این طریق به تزیینات هفت سین دلخواه دست یابید.

تزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیبا

استفاده از حوض ماهی سفالی در سفره هفت سین نیز یکی از رایج ترین روش هایی است که در سال های اخیر شاهد آن هستیم. اگر شما نیز حوض ماهی سفالی زیبایی تهیه نموده اید می توانید با قرار دادن گلدان گل های کوچک کنار آن و یا با انواع صدف و گوش ماهی داخل آن را تزیین کنید. در ادامه چند مدل تزیین حوض ماهی کوچک و زیبا را مشاهده می کنید که امیدواریم مشاهده آنها شما را برای رسیدن به تزیینات زیبا کمک کند.

تزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیباتزیین تنگ ماهی سفره هفت سین با ایده های جدید و زیبا

با ایده های بسیار جالب و دیدنی برای تزیین تنگ ماهی آشنا شدید، امیدواریم از تماشای این مدل های زیبا لذت برده باشید و از این طریق زیباترین تزیین را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید.شما دوستان هنرمند و خلاق همچنین می توانید با کلیک بر روی هفت سین و مراجعه به این صفحه با دیگر ایده ها و روش های جالب برای تزیینات اجزا سفره هفت سین و زیباترین چیدمان های سفره هفت سین آشنا شوید.