سبزه را می توان جز اصلی سفره هفت سین دانست که مدل های متنوع و زیبایی دارد و می توان آن را به شکل های مختلف سبز نمود که کاملا سلیقه ایی است. با این حال مشاهده عکس های انواع مدل سبزه عید نوروز کمک می کند بتوانیم بهترین و زیباترین سبزه سفره هفت سین را داشته باشیم. از این رو مجموعه ایی از تصاویر انواع سبزه های عید نوروز زیبا و جالب را گردآوری نموده ایم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای سفره هفت سین شما باشند. تا پایان این مطلب مجله هنر در خانه همراه ما باشید و از این مدل های زیبا دیدن نمایید.

۱۴ مدل سبزه عید نوروز ۹۷ زیبا و فانتزی :

انتخاب مدل سبزه عید نوروز برای همه ما مهم است و دوست داریم سبزه ایی زیبا و جالب در سفر ره هفت سین داشته باشیم. همانطور که می دانید سبزه را می توان با بذرهای مختلف از جمله : گندم، عدس، خاکشیر، شاهی، منداب، خرفه و… سبز نمود که هر یک زیبایی خاص خود را دارند. در ادامه چند مدل تزیین سبزه گندم, عدس و خاکشیر را مشاهده می فرمایید که می توانند الگویی برای سبزه عید شما عزیزان باشند و از این طریق تزیین سفره هفت سین زیبا و شیکی داشته باشید.

مدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزی

انواع مختلف سبزه های عروسکی از جمله محبوب ترین سبزه ها برای سفره هفت سین محسوب می گردند که حالتی فانتزی و زیبا به سفره می بخشند. در ادامه عکس چند مدل سبزه فانتزی عید نوروز را مشاهده می فرمایید که با استفاده از عروسک ها متنوع تزیین شده اند.

مدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزیمدل سبزه عید نوروز جدید با طرح های بسیار زیبا و فانتزی

حال که با انواع مدل سبزه برای عید نوروز آشنا شدید می توانید با اطمینان بهترین و زیباترین مدل سبزه را انتخاب و برای سبز کردن آن اقدام نمایید. شما دوستان با سلیقه و هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی هفت سین هنر در خانه از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های جدید و جالب در این زمینه دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.