دورهمی و مهمانی در بلندترین شب سال، یکی از زیباترین رسم های ما ایرانیان است. جشن شب یلدا هر ساله در آخرین شب پاییز برگزار می شود و اغلب افراد سعی می کنند با جمع شدن دور هم و فراهم آوردن خوراکی های متنوع این شب زیبا را به یادماندنی تر کنند. در این میان اغلب بانوان باسلیقه بهترین تزیینات و دیزاین را برای این شب تدارک می بینند. اگر شما نیز چنین قصدی دارید پیشنهاد می کنیم حتما در مسابقه عکس شب یلدا که مجله هنر در خانه تدارک دیده است شرکت کنید.

شرکت در مسابقه عکس شب یلدا در تلگرام :

همانطور که اطلاع دارید مجله هنر در خانه در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت دارد و با ایجاد کانال هنر در خانه سعی کرده است آموزش های مفید و جالبی را ارائه دهد. بنا به درخواست شما دوستان عزیز مسابقه ایی برای شب یلدا تدارک دیده ایم و از این طریق قصد داریم ضمن معرفی تزیینات زیبا و فوق العاده شیک، شما عزیزان را با بهترین ایده ها برای تزیینات شب یلدا آشنا نماییم. مسابقه عکس شب یلدا در کانال تلگرام هنر در خانه به آدرس honardarkhanne@ برگزار شده است و شما دوستان عزیز می توانید عکس های مربوط به تزیین سفره و میز شب یلدا خود را به آی دی MAH1987@ ارسال کنید . در مسابقه عکس شب یلدا ۹۶ شرکت نمایید.

مسابقه عکس شب یلدا برای خانم های با سلیقه ایرانی

در کانال تلگرام هنر در خانه عضو شوید و برای شرکت در مسابقه و بعد از چیدن میز یا سفره شب یلدا ابتدا روی تکه ایی کاغذ اسم کانال ما (هنر در خانه) را نوشته و روی سفره قرار دهید. سپس عکس زیبایی که گرفتید را به آیدی MAH1987@ برای ما ارسال نمایید و در مسابقه شرکت نمایید و بر اساس بازدیدی که عکس سفره شب یلدا دارد، برنده این مسابقه شوید و از جوایز جالب این مسابقه نهایت استفاده را ببرید.

مسابقه عکس شب یلدا برای خانم های با سلیقه ایرانیمسابقه عکس شب یلدا برای خانم های با سلیقه ایرانی

از همه شما دوستان و همراهان همیشگی مجله هنر در خانه دعوت می نماییم در کانال تلگرام این مجله عضو شده و در مسابقه شب یلدا ۹۶ شرکت نمایید.

تزیینات شب یلدا