رابطه جنسی مقعدی بدون درد چگونه است ؟


رابطه جنسی مقعدی بدون درد و لذت بخش رابطه جنسی از پشت یا رابطه جنسی مقعدی عوارض خطرناکی برای سلامتی دارد و در اسلام هم از رابطه جنسی با همسر از پشت منع شده است ولی ما در اینجا قصد داریم خطرات رابطه جنسی مقعدی را کمتر کنیم .

رابطه جنسی مقعدی بدون درد چگونه است ؟

رابطه جنسی مقعدی بدون درد و لذت بخش

رابطه جنسی از پشت یا رابطه جنسی مقعدی عوارض خطرناکی برای سلامتی دارد و در اسلام هم از رابطه جنسی با همسر از پشت منع شده است ولی ما در اینجا قصد داریم خطرات رابطه جنسی مقعدی را کمتر کنیم .

درآخر نیز در مورد سوال های رابطه مقعدی پاسخ های لازم داده شده است. حتما بخوانید.

توصیه های مفید جهت بهتر شدن رابطه زناشویی مقعدی

برای انجام رابطه جنسی از طریق مقعد باید آرام کار کنید چراکه وارد کردن آلت داخل مقعد به طور سریع و ناگهانی چیزی بجز درد را نصیب شریک جنسی نمی‌کند.

در هنگام نزدیکی جنسی رابطه جنسی مقعدی میتواند بسیار دردناک باشد و به شریک جنسی شما بجای لذت درد عنمیقی ببخشد .

اگر می‌خواهید رابطه جنسی لذتبخشی را بدون درد و ناراحتی شریک جنسیتان تجربه کنید با پارس ناز دراین مقاله همراه باشید .برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی تحریک کنید.

تحریک این ناحیه ازبدن برای خیلی ها فوق العاده لذتبخش است. توجه داشته باشید که رکتوم یا خود مقعد بسیار حساس بوده و باید با احتیاط به ان نزدیک شوید!

ساده‌ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت « باید قبلا” ناخنها را کوتاه کرده و دستهایتان را بشوئید» ناحیه مقعد وی را نوازش کنید. به عکس العمل او دقت کنید، اگر با اینکار شما آسان بودو مشکلی نداشت آنگاه باسن وی را بیشتر باز کرده و انگشت را عمیق تر ببرید.

قبل از شروع مطمئن شوید که انگشتان شما بخوبی لیز هستند. شما می‌توانید از مواد لیز کننده مخصوص استفاده کنید ولی ساده‌ترین ودر معرض ترین ماده برای اینکار، بزاق دهان شماست!کم کم و به آهستگی انگشت خود رابه داخل فرو ببرید. برای حفظ اسانی او مراقب باشید که هیچ فشاری وارد نکنید.

هنگامی که انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامی دیواره آن را ماساژ دهید تا به تدریج ماهیچه های‌ این ناحیه شل شده و مقعد آمادگی ورود آلت شما را پیدا کند.هنگامی که احساس کردید مقعد کاملا” شل شده و هر دو شما آمادگی لازم را دارید آنگاه مقدار زیادی از ماده لیز کننده

را روی آلت خود ریخته و سر آن را به آهستگی وارد مقعد کنید. بیاد داشته باشید که به منظور حفظ سلامتی خود همیشه و هنگام انجام هر نوع رابطه جنسی حتماً باید از کاندوم استفاده نمائید.در ابتدا که می خواهید آلت خودرا وارد مقعد می‌کنید ممکن است انجام ان بسیار سخت بوده و فقط بتوانید قسمتی از آلت را وارد مقعد نمائید.

ولی به تدریج که بدن شریک جنسی شما شل تر شود، ورود آلت شما آسان تر شده و می‌توانید مقدار بیشتری از ان را وارد نمائید. هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنید زیرا خطر پارگی و آسیب به مقعد وجوددارد.

بهتر است اول ناحیه سر آلت را وارد کرده و به طور آهسته و ریتمیک، آن را داخل و خارج کنید.هنگامی که بدن او شل شد،ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بیشتری از آلت خودرا وارد مقعد کنید و همان‌ گونه به داخل و خارج کردن همین مقدار از آلتتان ادامه دهید. همینطور تا زمانیکه طرف مقابل هنوز میتواند تحمل کند آلت خودرا بیشتر وارد کنید.

با توجه به درد شدیدی که ممکن است رابطه جنسی مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زیادی در کاهش درد و ایجاد لذت از این نوع رابطه جنسی در او دارد. بیاد داشته باشید که هرگز در پایان رابطه جنسی، آلت خودرا به طور ناگهانی از مقعد بیرون نکشید، زیرا باعث ایجاد درد شدیدی در وی خواهد شد.

در پایان لازم است یکبار دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام رابطه جنسی مقعدی تأکید کنم. مقعد به طور طبیعی محل زندگی عوامل بیماریزای بسیاری است که تماس با آن ها میتواند سلامت شما رابه خطر بیندازد. به منظور جلوگیری از ابتلا به انواع مریضی ها مخصوصا” مریضی ایدز استفاده از کاندوم برای انجام رابطه جنسی مقعدی ضروری است.

همچنین باید دستان خودرا قبل و بعد از انجام رابطه جنسی مقعدی بخوبی تمیز کنید. بیاد داشته باشید که انگشت یا آلتتان راکه وارد مقعد کرده‌اید قبل از شستن کامل ان هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید. زیرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجوددارد.

رابطه جنسی مقعدی بدون درد چگونه است ؟

نکات جالب درباره رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی میتواند برای عده ای از زنان لذت بخش باشد و هر دو طرف از رابطه لذت زیادی ببرند. دراین باره ذکر چند نکته مهم است.

آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن میشود؟

آیا سکس مقعدی باعث حاملگی می‌شود؟

سوالاتی که طبق معمول خانم ها و آقایان بخاطر شرم و حیا از دکتر نمی پرسند.

رابطه جنسی از پشت و بزرگ شدن باسن زن این موضوع درست است؟

برخلاف تصور تعداد زیادی از خانم ها رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن زنان نمی‌شود. در مطالب قبلی پاتوق ۲۰۰۰ گفته شد که رابطه جنسی از پشت باعث مشکلات زیادی در زنان می‌شود اما از نظر علمی ثابت نشده است که رابطه جنسی از مقعد یا آنال سکس باعث بزرگ شدن باسن شود.

آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن دهانه مقعد می‌شود؟

بله اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار زیاد هنگام ورود آلت تناسلی تغییر شکل می‌دهد و به مرور باز می‌شود. بی اختیاری در اجابت مزاج هم برای خیلی از خانم ها اتفاق میوفتد.

آیا ریختن اسپرم مرد در مقعد باعث بارداری میشود؟

خیر مگر در مواردی که روی مقعد ریخته شود و قسمتی از ان به داخل واژن وارد شود. اما اگر اسپرم درون مقعد ریخته شود باعث بارداری نخواهد شد

آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی ندارد؟

ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگر به سرعت تخلیه شود مشکل خاصی ایجاد نمیکند. اما در صورتی که دیر تخلیه شود باعث عفونت میشود. دلیل اصلی ان وجود میکربی به نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده ی بزرگ به نام کولُن است و وجود این میکروب در ان قسمت ازبدن برای جذب آب و پیش گیری از یبوست الزامی است.

منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی است اگر منی مرد در داخل مقعد ریخته شود به رشد هرچه سریعتر این میکروب کمک می‌کند و لزا اینکار به هیچ وجه توصیه نمیشود.

آیا رابطه جنسی از پشت قابل تشخیص است؟

بله رابطه جنسی از پشت توسط دکتر قانونی قابل تشخیص است

یکبار هم رابطه جنسی از مقعد داشته باشیم در معاینه مشخص می‌شود؟

به طور کلی هر چه از زمان نزدیکی از مقعد بگذرد تشخیص مشکل می‌شود مثلاً اگر کسی یکبار رابطه جنسی از مقعد داشته و از ان زمان دو سال می گذرد در معاینه خیلی قابل تشخیص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی