نساجی رقیب جدید نقل و انتقالاتی استقلال


نساجی رقیب جدید نقل و انتقالاتی استقلال

مسئولان تیم فوتبال تازه لیگ برتری شده نساجی قائمشهر در نظر دارند با یک سرمایه گذاری مناسب حضور پر قدرتی در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.


به گزارش خبرنگار مهر، «پژمان منتظری گزینه تیم نساجی شد». این خبر کوتاه که شاید به راحتی هم بتوان از کنار آن گذشت را می‌توان سرآغاز یک رقابت سخت بین دو تیم نساجی و استقلال در نقل و انتقالات دانست.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر که برای اولین بار توانست به رقابتهای لیگ برتر راه یابد، حالا به دنبال حضوری پر قدرت در این مسابقات است. نساجی که با فرهاد صنیعی فر بعنوان مالک و علی امیری بعنوان مدیرعامل فصل موفقی را در لیگ یک سپری کرد و سرانجام در پی رقابتی فشرده با چند تیم دیگر موفق شد برای نخستین بار جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر را بگیرد و برای اولین بار استان مازندران را صاحب یک سهمیه در این مسابقات نماید، حالا نیز با بهره گیری از توان مالی مناسب و به پشتوانه ظرفیت هواداری‌اش نمی خواهد میهمان یک ساله لیگ برتر باشد.

ارکان مدیریتی باشگاه نساجی بر خلاف رنگ پیراهن شان که قرمز است، عمدتا استقلالی هستند. از فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه که خود از هواداران قدیمی استقلال است و در سالهای گذشته هم به کرات برای کمک به آبی های پایتخت دست به جیب شده و حتی سهم به سزایی در ساخت کمپ استقلال دارد بگیرید تا علی امیری مدیرعامل باشگاه که از مدیران سابق باشگاه استقلال بود، فرزاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب.

این مجموعه سرخ ترین تیم مازندران را متمایل به آبی کرده و بی جهت نیست اگر نگاه رقابتی بین مجموعه نساجی با استقلال ایجاد شود. تا جایی که بتوان این تیم را در نقل و انتقالات رقیب استقلال دانست. از حالا به بعد باید شاهد رقابت دو باشگاه بر سر جذب برخی نفرات باشیم و هیچ بعید نیست برخی از گزینه های استقلال از این آشفته بازار نقل و انتقالاتی برای ارتقای قیمت خود نیز استفاده کنند.

کد خبر 4301067

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی