استخدام کارشناس آموزش در شرکت دانش افزاری فرانگار در تهران


شرکت دانش افزاری فرانگار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر و علاقه‌مندان حوزه برنامه‌ریزی آموزش دعوت به همکاری می نماید.

اتاق خبر 24:

شرکت دانش افزاری فرانگار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر و علاقه‌مندان حوزه برنامه‌ریزی آموزش دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی مهارتها
کارشناس آموزش مهارت‌های تخصصی: تسلط کامل به فرآیند آموزش: نیازسنجی، برنامه‌ریزی، برگزاری دوره‌ها، ارزیابی دوره‌ها تسلط بر تولید محتوای آموزشی شامل محتوای آموزشی، پرزنتیشن، جزوه و محتوای کمک آموزشی تسلط بر نرم‌افزارهای کاربردی آموزش شامل مجموعه نرم‌افزارهای آفیس مدیریت ارتباط با دانش‌پذیران و مخاطبان هر دوره آموزشی

مهارت‌ها و شرایط عمومی کار:

دارای روابط عمومی قوی

تسلط کامل به زبان انگلیسی

آماده همکاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰

لازم به ذکر است که فرآیند آموزش مربوط به نیروی کار موجود در سازمان نیست و برگزاری این دوره‌ها برای مخاطبان خارج از سازمان خواهد بود.
معرفی شرکت:
فرامحتوا (برند تجاری شرکت دانش افزاری فرانگار)، آژانس تخصصی بازاریابی محتوا با تمرکز بر تدوین استراتژی و تولید محتوا از ساختار سازمانی ماتریسی بهره‌مند است و مبتنی بر پروژه‌های مختلف به تشکیل تیم و تعریف کارها می‌پردازد. تخصیص کار به افراد متناسب با زمان، کیفیت اجرا و تعداد پروژه‌هاست و هدف اصلی دستیابی به اغنای حرفه‌ای و رضایت مشتریان است. در اینجا رویای ساختن وجود دارد و همه اعضا در کنار یکدیگر برای تحقق آن تلاش می‌کنند. ما به دنبال جذب و نگهداری افرادی هستیم که ضعف‌ها را به قوت و تهدیدها را به فرصت و موفقیت تبدیل می‌کنند.
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
آدرس ایمیل: faramohtava@gmail.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استخدام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی