همکاری 56 وکیل و خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد بوشهر


همکاری 56 وکیل و خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد بوشهر

مدیرکل کمیته امداد ‌بوشهر از همکاری 56 وکیل با این نهاد برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان خبر داد.

همکاری 56 وکیل و خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد بوشهر
به گزارش فانوس، احمد لطفی بعدازظهر امروز در نشست با کارشناسان حقوقی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به خدمات متنوع این نهاد به مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: اداره حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امسال خدمات حقوقی و قضایی به صورت رایگان به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌کند.

وی، با بیان اینکه 56 وکیل نیکوکار و سه کارشناس حقوقی با هدف ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد اعلام همکاری کرده‌اند افزود:خدمات مشاوره حقوقی و قضایی حضوری به مددجویانیکه نیازمند دریافت این خدمات هستند ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی آشنایی با امور حقوقی و قضایی ویژه مددجویان خاطر نشان کرد: این دوره‌های آموزشی برای کمک و توانمندسازی مددجویان در زمینه امور حقوقی و قضایی و ارتقاء سطح آگاهی آنها راه‌اندازی شده است.

لطفی از شرکت 2300 مددجو در کلاس‌های آموزشی حقوقی و قضایی خبر داد و گفت: امسال 90 کلاس آموزشی با حضور مددجویان در راستای دریافت خدمات مشاوره قضایی ، حقوق خانواده، ارث، مالکیت، و حقوق شهروندی برگزار می‌شود.

وی رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی خدمات حقوقی به نیازمندان، ثبت دادخواست، تامین هزینه‌های اجرایی دفاتر، خدمات قضایی الکترونیک و تمبر مالیاتی وکلاء را بخش دیگری از برنامه‌های حقوقی کمیته امداد استان بوشهر در امسال عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...