سریال جدید Sharp Objects با بازی امی آدامز از 17 تیر روی آنتن شبکه HBO می‌رود


سریال جدید Sharp Objects با بازی امی آدامز از 17 تیر روی آنتن شبکه HBO می‌رود

شبکه HBO اعلام کرده که سریال هشت قسمتی Sharp Objects با بازی هنرپیشه نامزد اسکار، امی آدامز (بازیگر فیلم‌های Arrival, American Hustle, Justice League) از یکشنبه هشتم ژوئیه (17 تیر) ساعت 9 شب روی آنتن می‌رود. در ادامه خبر با ما همراه باشید. این سریال بر اساس کتابی نوشته‌ی گیلیان فلین است که داستان گزارشگری به نام کامیل...

شبکه HBO اعلام کرده که سریال هشت قسمتی Sharp Objects با بازی هنرپیشه نامزد اسکار، امی آدامز (بازیگر فیلم‌های Arrival, American Hustle, Justice League) از یکشنبه هشتم ژوئیه (۱۷ تیر) ساعت ۹ شب روی آنتن می‌رود. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

این سریال بر اساس کتابی نوشته‌ی گیلیان فلین است که داستان گزارشگری به نام کامیل پریکر را روایت می‌کند که به زادگاهش باز می‌گردد تا ماجرای قتل دو دختر نوجوان را پوشش دهد. او در تلاش برای کنار هم قرار دادن تکه‌های این پازل، خود را به قربانیان جوان بسیار نزدیک می‌بیند.

نظر مدیرعامل شبکه HBO در خصوص نسخه‌های پیش‌درآمد سری Game of Thrones

سریال Sharp Objects را ماری نوکسون ساخته که چندین قسمت را نوشته و تهیه کرده است. پاتریشیا کلارکسون، کریس مسینا، الیزل اسکنلن، الیزابت پرکینز و مت کراون به همراه هنری کرنی، تیلور جان اسمیت، صوفیا لیلی و مدیسون داونپورت در این سریال بازی می‌کنند. جین-مارک والی تمامی قسمت‌ها را کارگردانی و ویرایش کرده است.

نوکسون، والی، آدامز، فلین، جیسون بلوم، ناتان راس؛ چارلز لایتون، جسیکا رودز، گرگ فینبرگ، مارکی وایزمن و جرمی گولد همگی تهیه کننده‌های اجرایی کمپانی Entertainment One و Blumehouse Television هستند.

مطلب مرتبط: جدیدترین سریال HBO اقتباسی از فیلم WAG THE DOG خواهد بود

منبع

سریال جدید Sharp Objects با بازی امی آدامز از 17 تیر روی آنتن شبکه HBO می‌رود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام