حضور نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در آسیا +عکس


حضور نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در آسیا +عکس

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان برای چهارمین بار در مسابقات قهرمانی آسیا روی شیاپ چانگ می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان: تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با هدایت پیام خانلرخانی برای چهارمین بار در مسابقات قهرمانی آسیا روی شیاپ چانگ می‌رود و این در حالی است که در هر سه دوره قبلی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان بر بام آسیا ایستاده است.

حضور نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در آسیا +عکس


نخستین حضور پاراتکواندوکاران ایران در آسیا

اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور چین تایپه و با حضور ۱۰ کشور و ۲۳ ورزشکار برگزار شد و تیم ملی پاراتکواندو ایران که حسین مدانلو هدایت این تیم را بر عهده داشت توانست با کسب ۵ مدال شامل ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد که مهدی پور رهنما و اصغر عزیزی مدال طلا، سعید صادقیان پور نشان نقره، احمد نریمانی و محمود جعفرزاده مدال برنز مسابقات را بدست آوردند.

حضور نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در آسیا +عکس


افزایش مدال‌های تیم ملی پاراتکواندو

کشور فیلیپین در سال ۹۵ میزبان دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا بود که این دوره از مسابقات با حضور ۱۵ کشور و ۴۳ ورزشکار برگزار شد و شاگردان حسین مدانلو توانستند با کسب ۷ مدال شامل ۳ طلا، ۳ نقره و یک برنز از عنوان قهرمانی خود برایدومین بار دفاع کنند. در این دوره سعید صادقیان پور، مهدی پور رهنما و محمود جعفرزاده موفق به کسب مدال طلا شدند و سجاد جوانبخت، احمد نریمانی و محسن عبدی نشان نقره گرفتند و تک مدال برنز این مسابقات را اصغر عزیزی بدست آورد.

حضور نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در آسیا +عکس


هت تریک قهرمانی آسیا توسط پاراتکواندوکاران ایران

سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور کره جنوبی در سال ۹۶ برگزار شد که در این دوره ۲۰ کشور و ۱۱۵ ورزشکار حضور داشتند و شاگردان پیام خانلرخانی توانستند با کسب ۶ مدال امل ۴ طلا، یک نقره و یک برنز برای سومین سال متوالی قهرمان آسیا شوند. در این دوره از مسابقات سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، احمد نریمانی و اصغر عزیزی موفق به کسب مدال طلا شدند و سجاد جوانبخت نقره گرفت و محمود جعفرزاده مدال برنز این رقابت‌ها را بدست آورد.

چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز پنجشنبه ۳ خردادماه به میزبانی کشور ویتنام آغاز می‌شود و تیم ملی پاراتکواندو کشورمان به سرمربیگری پیام خانلرخانی و با ترکیب مهدی پوررهنما، علیرضا بخت، مهدی کردلو، محمدرضا شعبانی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، اصغر عزیزی، حامد حق‌شناس، احمد نریمانی، مهدی بهرامی در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم، سعید صادقیان‌پور در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم راهی این مسابقات می‌شود تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و برای چهارمین سال پیاپی روی سکوی نخست آسیا قرار گیرد.

حضور نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در آسیا +عکس

حضور نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در آسیا

مهتاب نبوی نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران است که در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های برون مرزی شزکت می‌کند. این بانوی پاراتکواندوکار ایران همراه با تیم ملی پاراتکواندو به کشور ویتنام اعزام می‌شود تا در این رقابت‌ها شرکت کند.
مهتاب نبوی در وزن منفی ۴۹ کیلو گرم روی شیاپ چانگ ویتنام با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

تیم ملی پاراتکواندو ایران امشب ساعت ۲۳:۴۰ راهی کشور ویتنام می‌شود و باید دید این بار هم شاگردان خانلرخانی می‌توانند عنوان قهرمانی خود راتکرار کند و مهتاب نبوی می‌تواند نخستین مدال پاراتکواندو بانوان ایران را بدست آورد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند