فرصت طلایی برای تاریخ سازی رئال مادرید در اروپا


رئال خیلی زود قافیه قهرمانی لالیگا را به بارسلونا باخت و در کوپا دل ری هم با شکست از لگانس حذف شد. در زمستان به نظر می رسید که کار رئالی ها در این فصل تمام شده باشد اما زیدان توانست لشگر شکست خورده خود را سر و سامان بدهد و رئال را به یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به فینال برساند. اواخر دی ماه اینگونه به نظر می رسید که رئال،...

فرصت قهرمانی تیم فوتبال و بسکتبال رئال در اروپا

فرصت طلایی برای تاریخ سازی رئال مادرید در اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۸
فرصت طلایی برای تاریخ سازی رئال مادرید در اروپا

تا چند ماه پیش به نظر می رسید که فصلی پر از ناکامی در انتظار رئال مادرید باشد اما حالا ورق برگشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال خیلی زود قافیه قهرمانی لالیگا را به بارسلونا باخت و در کوپا دل ری هم با شکست از لگانس حذف شد. در زمستان به نظر می رسید که کار رئالی ها در این فصل تمام شده باشد اما زیدان توانست لشگر شکست خورده خود را سر و سامان بدهد و رئال را به یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به فینال برساند.

اواخر دی ماه اینگونه به نظر می رسید که رئال، نتواند از پس پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بر بیاید اما نه تنها اینگونه نشد که رئال علاوه بر حذف کردن پی اس جی، توانست یوونتوس و بایرن را هم در مراحل بعدی کنار بزند و برای سومین سال متوالی و چهارمین سال در ۵ سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان برسد.

حریف کهکشانی ها در فینال لیورپول است و باید دید ۵ خرداد کدام یک جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

شب گذشته همچنین تیم بسکتبال رئال، نیز با درخشش لوکا دونچیچ و سرخیو یول، در نیمه نهایی یورولیگ توانست ۹۲-۸۳ از سد زسکا مسکو بگذرد و حریف فنرباغچه در فینال شود. دیداری که فردا در بلگراد برگزار خواهد شد و رئال می تواند به لادسیمای خود در بسکتبال نیز برسد.

به این ترتیب رئال، به فاصله شش روز می تواند به اولین باشگاهی تبدیل شود که تیم های فوتبال و بسکتبالش توامان در یک فصل قهرمان اروپا شده اند. فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز این امکان برای رئال مهیا بود اما در حالی که تیم فوتبال رئال با غلبه بر اتلتیکو، فاتح چمپیونزلیگ شد، تیم بسکتبال این باشگاه در فینال به مکابی باخت و امکان ثبت رکورد تاریخی برای رئال فراهم نشد.

یک سال بعد(سال ۲۰۱۵) اما بسکتبال رئال، توانست به نهمین عنوان قهرمانی خود در اروپا دست یابد. به عبارتی لادسیما در بسکتبال و تردسیما در فوتبال، رئال، را شنبه شب آینده صاحب رکوردی بی سابقه در اروپا خواهد کرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان , لیگ قهرمانان اروپا
برچسب ها : تیم بسکتبال رئال مادرید, تیم فوتبال رئال مادرید, رئال, رئال مادرید, لیگ قهرمانان اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا