تست آفرود با پیکاپ جدید مرسدس بنز ایکس کلاس | فیلم


پس از معرفی کانسپت پیکاپ مرسدس بنز ایکس کلاس در ماه اکتبر گذشته، حالا سازندهٔ آلمانی سرانجام رسماً نسخهٔ تولیدی این پیکاپ را در کیپ تاون آفریقای جنوبی رونمایی کرده است. هرچند برخی منابع، ایکس کلاس را نخستین پیکاپ از یک برند پریمیوم می‌دانند، اما نمی‌توان این ادعا را پذیرفت چراکه پیش‌ازاین دو برند لوکس کادیلاک و لینکلن هم اقدام به معرفی...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تست آفرود با پیکاپ جدید مرسدس بنز ایکس کلاس | فیلم

مرسدس بنز اس کلاس کوپه 2019 | فیلم...

تست آفرود با پیکاپ جدید مرسدس بنز ایکس کلاس | فیلم

پیشرفت مرسدس بنز از ابتدا تا سال 2017 | فیلم...

تست آفرود با پیکاپ جدید مرسدس بنز ایکس کلاس | فیلم

مرسدس بنز جی کلاس خودروى شاسی بلند تمام عیار ...

پس از معرفی کانسپت پیکاپ مرسدس بنز ایکس کلاس در ماه اکتبر گذشته، حالا سازندهٔ آلمانی سرانجام رسماً نسخهٔ تولیدی این پیکاپ را در کیپ تاون آفریقای جنوبی رونمایی کرده است. هرچند برخی منابع، ایکس کلاس را نخستین پیکاپ از یک برند پریمیوم می‌دانند، اما نمی‌توان این ادعا را پذیرفت چراکه پیش‌ازاین دو برند لوکس کادیلاک و لینکلن هم اقدام به معرفی پیکاپ‌هایی کرده‌اند.

همان‌طور که بارها گفته شده، در زیر پوست مرسدس بنز ایکس کلاس، همان پلت‌فرم نیسان ناوارا قرار دارد که در پیکاپ رنو آلاسکان هم بکار رفته است. این پیکاپ به‌عنوان بخشی از یک برنامهٔ توسعهٔ مشترک میان نیسان و مرسدس بنز ساخته شده و سازنده وعده داده است که ایکس کلاس غیر از تغییر برند و تغییرات ظاهری، پیشرفت‌های بزرگی نسبت به دو برادر دیگر خود دارد.

همچنین برخی تجهیزات جانبی بیرونی مانند زیر پایی‌های جانبی، باربند کرومی و پوشش محفظهٔ بار را هم می‌توان برای ایکس کلاس سفارش داد. این پیکاپ در سه نسخهٔ مختلف شامل Pure مخصوص کار، Progressive چندمنظوره و Power جهت استفادهٔ شهری تولید خواهد شد.

تست آفرود با پیکاپ جدید مرسدس بنز ایکس کلاس | فیلم

بنز | تگ

اما صرف‌نظر از این مدل‌ها، تمامی نسخه‌های ایکس کلاس دارای یک فضای بار کاربردی هستند که به‌طور استاندارد مجهز به نورپردازی و یک خروجی برق ۱۲ ولت است. این خروجی می‌تواند برای تجهیزاتی چون کمپرسور باد یا ارّه مورداستفاده قرار گیرد. این پیکاپ همچنین دارای سپر عقبی است که به‌صورت یکپارچه با زیر پایی طراحی شده است اما امکان برداشتن این سپر هم وجود دارد که در این صورت می‌توان درِ عقب را به‌صورت ۱۸۰ درجه باز نمود.

در کابین ایکس کلاس نیز بسیاری از عناصر مدرن مرسدس بنز مانند غربیلک فرمان سه‌پرهٔ چندمنظوره و دریچه‌های تهویهٔ دایره شکل دیده می‌شود. در میانهٔ داشبورد خودرو یک نمایشگر ۴/۵ اینچی استاندارد یا ۴/۸ اینچی سفارشی قرار می‌گیرد درحالی‌که تجهیزاتی چون صندلی‌های برقی و اتصال بلوتوث هم برای آن در نظر گرفته شده است.

(۱۲۵)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : پیکاپ مرسدس بنز, تبلیغ مرسدس بنز, تست آفرود, تست مرسدس بنز, خودروی بنز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر