با تدابیر آیت‌الله دژکام منتظر خبرهای خوب از فارس هستیم


با تدابیر آیت‌الله دژکام منتظر خبرهای خوب از فارس هستیم

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نماز جمعه زینت و آبروی کشور است، گفت: با تدابیر آیت‌الله دژکام امام جمعه جدید شهر شیراز، منتظر خبرهای خوب از فارس خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حاج علی اکبری صبح امروز در آئین معارفه امام جمعه جدید شیراز اظهار داشت: نماینده، ولی فقیه نقطه وحدت در هر استانی است و فارس نیز با حکم رهبر فرزانه انقلاب و انتخاب آیت‌الله دژکام، واجد یک فضیلت علاوه بر فضایل گذشته دیگر خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب هوشمندانه رهبر معظم انقلاب افزود: با حفظ سرمایه‌های گذشته استان، امید است که نوآوری‌های بیشتری را در عرصه نماز جمعه با استفاده از جوانان شاهد باشیم و خبر‌های خوب بیشتری از فارس بشنویم.

علی اکبری با بیان اینکه حلقه وصل مردمی نماز است و نماز جمعه زینت و آبروی جامعه ما است که نشان بندگی است، خاطرنشان کرد: امروز قریب ۹۰۰ نماز جمعه در کشور اقامه می‌شود که یک شبکه هماهنگ و فراگیر است که در هدایت جامعه نقش‌آفرینی کرده و باید قدر آن دانسته شود.

وی همچنین گفت: با تدابیر آیت‌الله دژکام در شورای فرهنگ عمومی و امتداد آن در شهرستان‌ها که ظرفیت بسیار بالایی است، به لطف خدا روز‌های خوبی را برای حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و آحاد مردم فارس شاهد باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان