الکس رینز تا 2020 در سوزوکی ماندنی شد


موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی سوزوکی تایید کرد که الکس رینز تا سال 2020 موتورسوار این تیم باقی خواهد ماند. پیش از گرندپری فرانسه، کمپانی ژاپنی تایید کرد که با موتورسوار 22 ساله اش یک قرارداد دو ساله جدید امضا کرده است و رینز در این باره گفت: من در مورد این تمدید قرارداد بسیار خوشحال هستم. حتی وقتی که من در...

موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی سوزوکی تایید کرد که الکس رینز تا سال 2020 موتورسوار این تیم باقی خواهد ماند.

پیش از گرندپری فرانسه، کمپانی ژاپنی تایید کرد که با موتورسوار 22 ساله اش یک قرارداد دو ساله جدید امضا کرده است و رینز در این باره گفت:

من در مورد این تمدید قرارداد بسیار خوشحال هستم. حتی وقتی که من در موتو2 بودم و برنامه ی آمدن به موتوجی پی را داشتم برای من سوزوکی درخشانترین و جالبترین تیم بود.

پروژه ای که این تیم برای من ایجاد کرده فوق العاده است، من می توانم به طور کامل به توانایی های این کمپانی و تیم برای توسعه و بهبود اعتماد کنم و من مطمئن هستم که ما می توانیم به نتایج بزرگی دست پیدا کنیم.

الکس رینز تا 2020 در سوزوکی ماندنی شد الکس رینز تا 2020 در سوزوکی ماندنی شد الکس رینز

موتورسوار اسپانیایی یک فصل خوب را در 2017 به عنوان یک تازه کار پشت سر نگذاشت و مصدومیت باعث شد تا 5 مسابقه را از دست بدهد و فصل را در مکان 16 به پایان رساند.

رینز با یک نسخه بسیار بهبود یافته از GSX-RR در سال 2018 توانست اولین سکوی خود را در گرندپری آرژانتین کسب کند. موتورسوار اسپانیایی افزود:

آغاز من در سال گذشته پیچیده بود، اما من همیشه احساس وابستگی و حمایت از سوزوکی و کل تیم را احساس کردم.

ما توانستیم وضعیت مان را از طریق صبر، سخت کار کردن و سازگاری در کنار هم بهبود بخشیم، و در نهایت امسال، اولین سکوی ما با جایگاه سومی در آرژانتین بدست آمد.

اما مهم نیست که نتایج چه خوب یا بد باشد، خلق و خوی ما در گاراژ همواره مثبت بوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟