سونی قصد دارد تولید بازی‌های فیزیکی برای کنسول دستی پی‌اس ویتا را متوقف کند


سونی قصد دارد تولید بازی‌های فیزیکی برای کنسول دستی پی‌اس ویتا را متوقف کند

کنسول دستی پی‌اس ویتا الان شش سال است که در بازار حضور دارد و صادقانه بخواهیم بگوییم، هیچوقت در آن حدی که ازش انتظار می‌رفت نتوانست پرمخاطب بشود و حالا هم به نظر می‌رسد این کنسول قرار است دیگر کم کم به تاریخ بپیوندد. اگر احیانا پی‌اس ویتا دارید، مطمئنا می‌دانید که دسترسی به ورژن فیزیکی...

کنسول دستی پی‌اس ویتا الان شش سال است که در بازار حضور دارد و صادقانه بخواهیم بگوییم، هیچوقت در آن حدی که ازش انتظار می‌رفت نتوانست پرمخاطب بشود و حالا هم به نظر می‌رسد این کنسول قرار است دیگر کم کم به تاریخ بپیوندد.

اگر احیانا پی‌اس ویتا دارید، مطمئنا می‌دانید که دسترسی به ورژن فیزیکی بازی‌های این کنسول دستی بسیار سخت است و درواقع همین حالا هم تولید بازی‌های فیزیکی برای پلی‌استیشن ویتا به صورت اندک صورت می‌گیرد. اما بین «تولید اندک» و «توقف تولید» یک تفاوت بسیار عمده وجود دارد که مطمئنا دارندگان این کنسول اصلا دوست ندارند این تفاوت را احساس کنند!

سونی از تولیدکنندگان بازی‌های پلی‌استیشن ویتا درخواست کرده که تنها تا پایان این سال مالی، به تولید باز‌های فیزیکی برای این کنسول دستی بپردازند. سال مالی سونی، در تاریخ 31مارس 2019 (11فروردین 1398) به پایان می‌رسد و از این تاریخ به بعد، دیگر شاهد نسخه فیزیکی بازی‌های پی‌اس ویتا نخواهیم بود. البته اگر پی‌اس ویتا دارید، اوضاع در آن حد هم برایتان ناامیدکننده نخواهد بود چرا که سونی کماکان به صورت دیجیتالی از بازی‌های این کنسول پشتیبانی خواهد کرد و حتی پس از 11فروردین 1398 هم می‌توانید به صورت دیجیتالی بازی‌های پلی‌استیشن ویتا را تهیه کنید. اما خب می‌توانیم بگوییم که پی‌اس ویتا در اواخر عمرش قرار دارد. شاید پس از ویتا، سونی سراغ یک کنسول دستی دیگر برود چون به هر حال هم‌اکنون بازار کنسول‌های دستی به لطف نینتندو سوئیچ بسیار داغ است.

مدیر اجرایی پیشین سونی: پلی استیشن ویتا «دیر» به بازار عرضه شد

پی‌اس ویتا برای اولین بار در سال 2012 معرفی شد و در سال‌های اخیر مورد بی‌مهری‌های فراوانی از جانب خود سونی قرار گرفت! اما با همه این حرف‌ها، عاشقان RPGهای ژاپنی یا بازی‌های مستقل، هرگز از پی‌اس ویتا ناامید نشدند و این کنسول دستی همواره طرفداران خاص خودش را داشته است. مخصوصا در ژاپن که پی‌اس ویتا، کنسول نسبتا محبوبی است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سونی قصد دارد تولید بازی‌های فیزیکی برای کنسول دستی پی‌اس ویتا را متوقف کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط