خبری که ” مهدی رحمتی ” را شوکه کرد !


مهدی رحمتی در جشن قهرمانی استقلال بیان کرد: ممنونم در این جشن شرکت کردید. از پیشکسوتان استقلال تشکر می کنم اما در اندازه ای نیستم که با مدیران باشگاه در یک جایگاه قرار بگیرم. جای برخی عزیزان مانند ناصر حجازی، منصور پورحیدری و رضا احدی در این جشن خالی است. مهدی رحمتی ادامه داد: جای جی...

اظهارات مهدی رحمتی در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال

خبری که ” مهدی رحمتی ” را شوکه کرد !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۶:۰۰
خبری که ” مهدی رحمتی ” را شوکه کرد !

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: جای بزرگانی مانند ناصر حجازی، منصور پورحیدری، رضا احدی و جی لوید ساموئل در جشن قهرمانی استقلال خالی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رحمتی در جشن قهرمانی استقلال بیان کرد:

ممنونم در این جشن شرکت کردید. از پیشکسوتان استقلال تشکر می کنم اما در اندازه ای نیستم که با مدیران باشگاه در یک جایگاه قرار بگیرم. جای برخی عزیزان مانند ناصر حجازی، منصور پورحیدری و رضا احدی در این جشن خالی است.

مهدی رحمتی ادامه داد:

جای جی لوید ساموئل هم در جشن قهرمانی استقلال خالی است. زمانیکه خبر تصادف و مرگ‌ او را شنیدم شوکه شدم. ساموئل سه سال در استقلال و یک سال در پیکان با من همبازی بود. همه تحت تاثیر مرگش قرار گرفتیم. ساموئل با ما سابقه قهرمانی جام حذفی دارد و این جام هدیه کوچکی بود که به هواداران دادیم.

، کاپیتان استقلال خاطرنشان کرد:

۲ فصل سختی را پشت سر گذاشتیم اما خدا را شکر این سختی با قهرمانی در جام حذفی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان تمام شد. امیدوارم سال آینده جشن قهرمانی لیگ را با حضور ۱۰۰ هزار نفر برگزار می کنیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال, جشن قهرمانی استقلال, رضا احدی, منصور پورحیدری, مهدی رحمتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403