قهرمان کاراته آسیا مورد استقبال قرار گرفت


قهرمان کاراته آسیا مورد استقبال قرار گرفت

همدان- ایرنا- قهرمان کاراته نوجوانان آسیا با استقبال پرشور جامعه ورزش و مسئولان اجرایی کبودرآهنگ روز چهارشنبه وارد این شهر شد.

به گزارش ایرنا عرفان داودی کاراته کا اهل شهرستان کبودراهنگ اوایل هفته جاری در ترکیب تیم ملی کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت.
رقابتهای کاراته رده سنی نوجوانان پسر قهرمانی آسیا در شهر اوکیناوا ژاپن برگزار شد و عرفان داودی در وزن منهای 63 کیلوگرم رده سنی نوجوانان در بازی فینال 3 بر 2 یوتو یاماناکا از ژاپن را برد و صاحب مدال طلا شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ در این آیین گفت: کاراته یکی از رشته های مدال آور شهرستان کبودرآهنگ در میادین ملی و بین المللی است.
فرهاد شکری با اشاره به اینکه کبودرآهنگ در ورزش کاراته بسیار موفق و مستعد است گفت: این شهرستان از قطب های اصلی کاراته کشور به شمار می رود و دارای ملی پوشان ارزنده است.
وی اضافه کرد: کبودرآهنگ از مربیان ارزنده ای در کاراته برخوردار است و دستگاه ورزش شهرستان نیز حمایت همه جانبه از این رشته موفق دارد.
گفتنی است در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 385 کاراته کا از 25 کشور شرکت داشتند که عرفان داودی ایمان تنها نماینده و ملی پوش نوجوان همدانی بود که از شهرستان کبودرآهنگ در این رقابت ها حضور داشت.
داودی دارنده چندین مدال رنگارنگ مسابقات ملی و فرا ملی است که در سال 2018 نیز از سوی فدراسیون جهانی کاراته به عنوان نفر اول وزن منهای 63 کیلوگرم جهان انتخاب شد.
7520/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها