لاریجانی از دبیرکل اتحادیه بین المجالس تقدیر کرد


لاریجانی از دبیرکل اتحادیه بین المجالس تقدیر کرد

تهران-ایرنا- علی لاریجانی رییس دوره ای اتحادیه بین المجالس اسلامی از زحمات 10 ساله محمود آرول قلیچ دبیر کل این اتحادیه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ماموریت 10 ساله قلیچ به عنوان دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی در نشست امروز - دوشنبه - کمیته دائمی فلسطین این اتحادیه پایان یافت.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و رییس دوره ای اتحادیه بین المجالس اسلامی در این نشست با ارائه لوحی از اقدامات وی قدردانی کرد و گفت: دوران دبیرکلی پروفسور قلیچ بر اتحادیه بین‌المجالس اسلامی رو به اتمام است و مقرر شد از این پس نماینده کشور سنگال به عنوان دبیرکل این اتحادیه مسئولیت را برعهده بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: آقای قلیچ از کشور ترکیه به مدت 10 سال مسئولیت دبیرکلی اتحادیه بین‌المجالس را بر عهده داشت، دورانی که منطقه با درگیری‌های تروریستی، جنگ، فشارهای رژیم صهیونیستی و توطئه‌های مختلف عجیبی مواجه بود.
وی افزود: طبیعی بود که در آن دوران باید بین‌المجالس اسلامی جلساتی را برگزار می‌کرد، وی با احساس مسئولیت بالا به عنوان یک فرد مسلمان این کار را دنبال ‌کرد.
رییس دوره ای اتحادیه بین المجالس اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات قلیچ ، وی را که 10 سال در ایران زندگی کرده تقریبا یک ایرانی خواند و ابراز امیدواری کرد که در ادامه فعالیت موفق باشد.

**سخنرانی قلیچ به زبان فارسی
قلیچ دبیرکل اتحادیه بین‌المجالس اسلامی در ادامه به زبان فارسی از محبت‌های لاریجانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان جمهوری اسلامی ایران در 10 سال گذشته قدردانی کرد.
وی افزود: تردید ندارم اتحادیه بین‌المجالس اسلامی و دبیرخانه فلسطین شاهد موفقیت‌هایی در آینده خواهد بود.
در ادامه هیات‌های شرکت‌کننده در این نشست اضطراری با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عکس یادگاری گرفتند.
سیام**9121**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...