برخورد با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی/اکنون زمان خدمت است نه تبلیغ


برخورد با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی/اکنون زمان خدمت است نه تبلیغ

اراک- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: فرمانداران و بخشداران با دقت و هوشیاری تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را رصد کنند تا با آن برخورد شود، چراکه اکنون زمان تبلیغ نبوده و وقت خدمت است.


به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در دومین همایش بخشداران استان مرکزی در سال ۹۷ در اراک اظهار داشت: جلسات بخشداران باید به شکل کاربردی و عملیاتی برگزار شود و همه مسئولان که با موضوع جلسات مرتبط می باشند، موظف به پاسخگویی در زمینه موضوعات مطرح شده هستند، بخشداران هم باید بدانند این فرصت را دارند که با قدرت از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها در هر زمینه‌ای سوال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: ارتقای سلامت اجتماعی اهمیت زیادی دارد، دهیاران و بخشداران باید در راستای مراقبت بهداشت جسمی و روانی افراد و ایجاد نشاط اجتماعی به شکل عملی برنامه ریزی و گزارش عملکرد خود را در این حوزه ارائه دهند.

حقیقی بیان کرد: مسئولان باید مراقبت کنند که با مردم در ادارات و دستگاه‌ها با تکریم کامل برخورد شود، در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود، موضوع دیگری که پیگیری جدی در آن داریم میزان مشارکت در امنیت به مفهوم همکاری بیشتر شوراها است، شوراها باید در برقراری امنیت در حوزه‌های خود مشارکت داشته باشند و در راستای وحدت و انسجام بیشتر گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: این روزها شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری برخی اشخاص در استان مطرح است، به کسانی که کار اصلی خود را رها کرده و زودهنگام دست به تبلیغات می زنند به صراحت می گویم بزرگترین علاقه امثال بنده خدمت صادقانه به مردم در جایگاه اجرا است و جز این هیچ انگیزه ای نداریم.

وی گفت: به افرادی که کار اصلی خود را رها کردند و در منطقه دست به اقداماتی می زنند که مصداق عوام فریبی است هشدار می دهم دست از این کار غیرقانونی و غیراخلاقی بردارند و بدانند در صورت تکرار براساس قانون با آنها در هر مرتبه و جایگاهی باشند برخورد خواهد شد.

حقیقی تصریح کرد: از فرمانداران و بخشداران انتظار می رود در اسرع وقت با دقت و هوشیاری، تمامی حرکات افرادی که دست به تبلیغات زودهنگام زده اند را رصد کنند و طبق قانون با آنها برخورد جدی داشته باشند، الان زمان خدمت است نه زمان تبلیغات و تا انتخابات زمان زیادی مانده و هیچ کس حق ندارد بیش از قانون خواسته ای داشته باشد.

کد خبر 4295762

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس