تهرانی‌ها صاحب کشتی تفریحی شدند +عکس


تهرانی‌ها صاحب کشتی تفریحی شدند +عکس

کشتی تفریحی بام لند علاوه بر امکانات پذیرایی و کافه رستوران جهت برگزاری ایونت ها، جشن‌ها و ملاقات‌های خصوصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تهرانی‌ها صاحب کشتی تفریحی شدند +عکس

به گزارش شمانیوز، لانژ کشتی تفریحی بام لند فراهم شده تا مشتریانی که نیاز به فضایی برای پذیرایی از ۴۰ تا ۵۰ مهمان برای برگزاری هرگونه مراسمی را دارند، از خدمات تشریفات مشیری با بهترین کیفیت و خدمات دهی استفاده کنند.

رضا مشیری، رئیس هیات‌مدیره تشریفات مشیری در خصوص امکانات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور اجرای پروژه کشتی تفریحی گفت: پروژه کشتی تفریحی بام لند واقع در دریاچه خلیج فارس سومین پروژه تفریحی با امکانات مشابه در کشور است و برای نخستین بار در تهران و توسط تشریفات مشیری راه اندازی می‌شود. پیش از این دو پروژه تفریحی با امکانات نسبتاً مشابه در جزیره کیش اجرا و بهره برداری شده است.

وی در خصوص وجه تمایز این پروژه با دیگر امکانات تفریحی مشابه بیان کرد: کشتی تفریحی بام لند علاوه بر امکانات پذیرایی و کافه رستوران جهت برگزاری ایونت ها، جشن‌ها و ملاقات‌های خصوصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تهرانی‌ها صاحب کشتی تفریحی شدند +عکس

مشیری درباره امکانات پذیرش این مجموعه اظهار داشت: مجموعه کشتی تفریحی بام لند دارای رزرواسیون آنلاین است و دسترسی به آن از طریق وب سایت www.royalrestaurant.ir، تلفن تماس ۰۹۱۲۱۶۹۳۲۰۹ و ۲۶۴۰۵۶۳۶-۰۲۱ امکانپذیر است. وب سایت مجموعه دارای امکان پرداخت الکترونیک است و مشتریان می‌توانند هزینه‌ها را در زمان رزرو پرداخت نمایند.

این کشتی تفریحی دارای دوطبقه با حداکثر ظرفیت پذیرایی ۸۰ نفر است که ظرفیت طبقه اول ۵۰ نفر و طبقه دوم ۳۰ نفر می‌باشد. در این مجموعه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. به طور مثال از بهترین چای شرکت‌های معتبر جهانی و با خواص گوناگون استفاده می‌شود.
تهرانی‌ها صاحب کشتی تفریحی شدند +عکس

این مجموعه به صورت لانژ خدمات دهی می‌کند و دارای منوی باز است. به طور کلی برای ملاقات‌های کاری و برگزاری جلسات امکان ایجاد فضای سخنرانی وجود دارد و می‌توان بنابر درخواست متقاضی نوع غذا، سالاد و نوشیدنی را تعیین کرد.

وی اضافه کرد: درواقع تفاوت لانژ و رستوران در خدمات و فضای اختصاصی است که در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. به طور مثال می‌توان فضایی خصوصی را برای حتی دو نفر از مشتریان به منظور انعقاد قرارداد‌های تجاری فراهم کرد. البته این مجموعه کاربرد‌های دیگری از جمله کافه رستوران، ملاقات‌های خصوصی، فضای اختصاصی تجاری، سرو صبحانه با بشقاب‌های بین‌المللی و ایرانی و... دارد.
تهرانی‌ها صاحب کشتی تفریحی شدند +عکس

مشیری در خصوص سیاست‌های مجموعه در جذب مشتری گفت: هدف مجموعه جذب مشتری از طریق امکانات کشتی تفریحی نیست، بلکه ما به دنبال جذب مشتری از طریق کیفیت بالای خدمات در کنار دیگر امکانات و جذابیت‌های کشتی تفریحی هستیم.

به طورمثال خدماتی که از سوی رستوران‌ها و واحد‌های مستقر در برج میلاد ارائه می‌شود باعث جذب مشتری و حضور چندباره آن در مجموعه برج میلاد خواهد شد، درصورتی‌که موقعیت برج به‌تن‌هایی امکان جذب چندین‌باره افراد را نخواهد داشت.

درواقع می‌توان گفت: دو مقوله کیفیت خدمات‌رسانی و امکانات مجموعه کشتی تفریحی مکمل یکدیگر هستند و اجرای آن نیاز به‌دقت در ارتباط با مشتریان دارد تا به وضع ایدئال دست یابد.

وی اظهار داشت: مجموعه کشتی تفریحی دارای منوی رستورانی شامل استیک گوشت، استیک ماهی و استیک مرغ و همچنین غذا‌های دیگری مانند انواع سوشی‌ها و ... به همراه سوپ، سالاد، نوشیدنی و دسر است. منوی دیگر مربوط به ارگان‌ها و ایونت هاست که بر اساس سلیقه متقاضی تنظیم می‌شود.
تهرانی‌ها صاحب کشتی تفریحی شدند +عکس

در فضای اختصاصی برای برگزاری جلسات خصوصی نیز از طریق کافی‌شاپ یا به دستور مشتری امکان پذیرایی وجود دارد. مجموعه کشتی تفریحی برای برگزاری مراسم جشن تولد باتوجه به سن مهمانان منو‌های مختلفی را ارائه می‌کند.

مشیری در ادامه افزود: تشریفات مشیری علاوه بر برگزاری مراسم در تالار‌ها و باغ تالار‌های مختلف در مراسم خصوصی و منازل مشتریان نیز خدمات دهی می‌کند. در واقع لانژ کشتی تفریحی فراهم شده تا مشتریانی که نیاز به فضایی برای پذیرایی از ۴۰ تا ۵۰ مهمان برای برگزاری هرگونه مراسمی را دارند، از خدمات تشریفات مشیری با بهترین کیفیت و خدمات دهی استفاده نمایند. تشریفات مشیری امکاناتی را فراهم کرده تا مشتریان خدمات را با همان کیفیت پیشین در فضایی متمایز دریافت نمایند.

مشیری در پاسخ به این پرسش که باتوجه به اینکه اخیراً اقدامات قابل توجهی در این مجموعه صورت گرفته برنامه شما برای ادامه این روند چیست، گفت: در نظر داریم در ارائه خدمات پذیرایی مربوط به خوراک و نوشیدنی تغییراتی ایجاد نماییم، البته درحال حاضر این ایده در مرحله تحقیق و توسعه است و هنوز اقدام اجرایی صورت نگرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی