تخصیص 50 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان سوم نیشابور 


تخصیص 50 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان سوم نیشابور 

نیشابور- نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 50 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سوم نیشابور خبر داد.


حمید گرمابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی یک سال گذشته هر زمان که شرایطی پیش آمده بود، از رئیس‌جمهور برای سفر به نیشابور دعوت کردیم و اعتقاد داشتم که حضور ایشان در این شهر، موقعیتی را فراهم خواهد آورد تا بتوانیم امکانی افزون بر بودجه‌های سالانه، برای عمران و آبادانی نیشابور از ایشان تقاضا کنیم که این امر محقق شد.

وی افزود: در هفته‌ دوم اردیبهشت ماه با آگاهی از جزئیات این سفر، متوجه شدیم که در برنامه‌ تنظیم شده، ابتدا حضور در کارخانه‌ فولاد و افتتاح خط گندله‌سازی پیش‌بینی شده و تنها دیدار مردمی با رئیس‌جمهور در سبزوار است و در نیشابور، صرفا دیدار با نخبگان، تدارک دیده‌اند که با پیگیری‌ موضوع به همراه فرماندار محترم و خوشبختانه قرار شد در نیشابور نیز دیدار عمومی صورت پذیرد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در خصوص دست اوردهای سفر رئیس جمهور به نیشابور اظهار کرد: با حضور رئیس جمهور در نیشابور و تلاش‌های زیاد موجب خیر و برکتی قابل‌ توجه برای مردم نیشابور و فیروزه شد و با وجود شرایط دشوار تخصیص بودجه‌ در کشور تا این لحظه اختصاص بودجه برای چندین پروژه و طرح قطعی شده است.

وی ابراز کرد: تاکنون با اختصاص۵۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان سوم ، اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه انقلاب ، اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل راه نیشابور به فیروزه و پرداخت معوقات گذشته‌ آن ، اختصاص ۵ میلیارد تومان برای انجام مرمت و بازسازی مجموعه‌ی آرامگاه‌های خیام و عطار موافقت شده است.

گرمابی ادامه داد: همچنین اختصاص ۴ میلیارد تومان برای آبرسانی از سد بار به فیروزه علاوه بر بودجه‌ای که برای آب‌رسانی آشامیدنی به شهر و روستا تصویب شد که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای تمام خراسان رضوی و مبلغی از آن که حدود ۱۵ میلیارد تومان باشد را برای نیشابور خواهیم داشت.

وی بیان کرد: درخواست‌های زیادی از رئیس جمهور برای ارتقای دانشکده پزشکی به دانشگاه و ارتقا ٣ بخش به شهرستان با امضای نمایندگان و فرماندار و امام جمعه داده شده است که یقینا با ٢ مورد از بخش‌ها موافقت خواهد شد.

کد خبر 4293779

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید