فاش شد ؛ دلیل مصدومان بی شمار “استقلال” مشخص شد!


دکتر امین نوروزی در صفحه اجتماعی خود نوشت: مدتی است که من و همکارانم با سوالات پر شمار و بعضا” تکراری روبرو هستیم که دلیل این همه آسیب دیدگی بازیکنان استقلال چیست؟ دکتر امین نوروزی گفت: در جواب به نکات زیر باید توجه کرد؛ همانطور که همه می‌دانیم در شروع هر فصل برنامه بدنسازی دقیق...

امین نوروزی: حفظ آمادگی جسمانی در خلال مسابقات نیز از اهمیت بخصوصی بر خوردار است

فاش شد ؛ دلیل مصدومان بی شمار “استقلال” مشخص شد!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۶:۴۵
فاش شد ؛ دلیل مصدومان بی شمار “استقلال” مشخص شد!

دکتر امین نوروزی در صفحه اجتماعی خود نوشت: مدتی است که من و همکارانم با سوالات پر شمار و بعضا” تکراری روبرو هستیم که دلیل این همه آسیب دیدگی بازیکنان استقلال چیست؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر امین نوروزی در صفحه اجتماعی خود نوشت:

مدتی است که من و همکارانم با سوالات پر شمار و بعضا” تکراری روبرو هستیم که دلیل این همه آسیب دیدگی بازیکنان استقلال چیست؟

دکتر امین نوروزی گفت:

در جواب به نکات زیر باید توجه کرد؛
همانطور که همه می‌دانیم در شروع هر فصل برنامه بدنسازی دقیق و علمی برای گذران یک فصل ضروری است؛ حفظ آمادگی جسمانی در خلال مسابقات نیز از اهمیت بخصوصی بر خوردار است.

انجام تمرینات و مسابقات در زمین های مناسب از دیگر عوامل مهم به شمار می‌رود، در این فصل که سال جام جهانی سازمان لیگ را مجاب بر انجام مسابقات متراکم و فشرده چه در لیگ و چه در جام حذفی که هم زمان با مسابقات اسیایی همراه گردید فصل بسیار پر فشاری را بر کل تیم وارد کرد، توجه شما را به برنامه های بازیهای استقلال در خلال بهمن واسفند ماه به عنوان نمونه جلب می‌‌کنم؛ هر چند دلایل دیگری نیز وجود دارد. لازم به تذکر است که وظیفه کادر پزشکی درمان بازیکنان آسیب دیده و مجروح و بازتوانی هر چه سریع تر آنان به میادین است که کادر پزشکی با تلاش شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات و تعطیلات نوروز به رسالت خود اقدام کرده است و همچنان به این رسالت پایبند بوده و خواهد بود.

بانک ورزش

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال تهران, امین نوروزی, باشگاه استقلال, رئیس کمیته پزشکی استقلال, مصدومان استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک